کد خبر: ۱۵۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
طی بیانیه ای مطرح شد:

پاسداران اهل بصیرت و فرزندان زمان خویش اند

در بخشی از بیانیه سپاه فجر استان فارس آمده است: اراده های عاشورایی که انگیزه خود را از قیام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرفته و جهاد خویش را منطبق بر اسلام ناب نمودند و نام خویش را به نیکی "پاسدار انقلاب اسلامی" نهادند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، سپاه فجر استان فارس به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار بیانیه ای صادر کرد که مشروح آن بدین شرح است:

 سالروز میلاد سراسر نور و سعادتِ سرور و سالار شهیدان، رمز و راز عاشق شدن انسانهایی است که قدم در ره تعالی و کمال نهادند و مایه عزت و افتخار اسلام و ایران شدند.

اراده های عاشورایی که انگیزه خود را از قیام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرفته و جهاد خویش را منطبق بر اسلام ناب نمودند و نام خویش را به نیکی  "پاسدار انقلاب اسلامی" نهادند. این طریق الهیِ برساخته از فضای عطرآگین ایمان و بصیرت ،موجب گشت به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران- حضرت روح الله (ره) ساختار مقدسی به نام سپاه بنیان نهاده شود که اساس حرکت آن باور به اقدام برای خدا و دفاع از مستضعفین و مبارزه با ظالمین در سرتاسرگیتی است .


آنطور که دیدگان جهانیان مشاهده نموده است و حقیقت گرایان آن را به رشته تحریر در آورده اند از ابتدای انقلاب تا کنون الگوی پاسداری یک الگوی زنده ، با نشاط و جذاب برای بشریت است اما ما در نیمه راه هستیم و در یک پیچ تاریخی و مسیری نیازمند صبر و استقامت.


توشه راه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در  پیمودن طریق مستقیم انقلاب ، تاکنون چیزی جز صبر، تقوا و پرهیزکاری – علم و شجاعت – عقلانیت- اخلاص- صداقت و ولایتمداری نبوده است . امری که همه قدرت های غیر الهی ، التقاطی ، منحرف و مادی را مغلوب منطق الهی خود نموده است.پاسداران انقلاب با همین رویه و روحیه از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی پیاپی و در صحنه های گوناگون اعم از دفاع مقدس تا دفاع از حرم و نیز فتنه های مختلف دشمنان و ایادی داخلی آنان مواجه گشته و شکست های سهمگینی را بر مستکبران تحمیل نموده اند.

 ترس و دلهره صدامیان و منافقین و فتنه گران و تروریست های دولتی استکبار به سرسپردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب از ندای عاشورایی پاسداران انقلاب موجب گشته است قدرت تخیل، وهم  و  هر گونه خیره سری و فکر تجاوز به حریم ایران اسلامی  را از دست داده و از هندسه ترجیحات خود حذف نمایند.


پاسداران اهل بصیرت و  فرزندان زمان خویش اند و همین مبنای راهبردی باعث شده است که در هر میدان مورد نیاز انقلاب اسلامی مرد میدان باشند و در کوران حوادث و موانع ایجاد شده به واسطه ی یزیدیان دوران ،  به تاسی از عاشورا  و در مکتب امام خمینی (ره) وامام خامنه ای (مد ظله العالی ) تهدیدات را تبدیل به فرصت و سنگ وجود خود را مبدل به نگین انگشتری نموده و در قامت  قاسم سلیمانی ها ظاهر شوند.سپهبد شهید سلیمانی پاسداری بود که  برای پاسداری از انقلاب ،  امر جهاد اکبر و پاسداری از خویش  را در مکتب امام خمینی و امام خامنه ای آموخت ،تمرین نمود و در مقام یک  الگوی عملی و جذاب  به طور عام برای آحاد حق جویان و آزادگان در  معرفی گشت  و مکتب حاج قاسم  الان الگوی همه پاسداران  برای ادامه راه به طور خاص می باشد .


 آری پاسداران انقلاب اسلامی در نهاد مقدس سپاه، امروز به هدایت و حمایت  ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبتنی بر فرمان مکتوب الهی - وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُممِنْ قُوَّةٍ (انفال/60)- قدرت معنوی و ایمانی خود را مسلح به علم و تکنولوژی روز نموده تا در صورت هر گونه وهم و خیال باطل، ابزارهای مادی دشمنان را برسر خودشان آوار نماید.


سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک ایام نورانی شعبان المعظم به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ولایتمدار پانزده هزارشهید عاشق مکتب اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در استان فارس اطمینان می بخشد آحاد پاسداران با برگزیدن عقل سرخ حسینی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه تا وصول پرچم انقلاب شکوهمند به صاحب اصلی این انقلاب الهی  دست از مبارزه حق علیه باطل برنمی دارند و همواره راه شهیدان و صراط مستقیم انقلاب را با صداقت و اخلاص و صلابت خواهند پیمود.


انتهای پیام/م
نظرات بینندگان