کد خبر: ۱۵۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:

سبزپوشان سپاه پاسداران نمادی از دین مداری و ولایت مداری هستند

محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان فارس به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس برگزار شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان فارس با حضور فرماندهان و مسئولین نظامی‌، استانی و خانواده معظم شهدا به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در تالار امام خمینی(ره) مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.
 
در این مراسم امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در سخنانی با خیر مقدم به حاضرین اظهار کرد: دشمن از داخل و خارج تلاش می کند تا بین نیروهای مسلح فاصله بیندازد و از راه‌های مختلفی مثل ایجاد شبهه و یا حتی تعریف و تمجید های جهت دار از یکی بر علیه دیگری در صدد ایجاد فاصله است.

وی افزود: ما در ارتش از پیشرفت سپاه بی نهایت خوشحال می شویم و هر جا این پیشرفت را ببینیم نماز شکر بجا می آوریم و برادران ما نیز در سپاه به همین صورت عمل می کنند و امروز نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی را می توان بعنوان یک تابلو اتحاد در تمام دنیا نشان داد.
 
در ادامه حجت‌الاسلام محمودزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، ماه شعبان را ماه سیر و سلوک فصل عبودیت و بندگی دانست و با برشمردن برخی مولفه های دین مداری و ولایت مداری سبزپوشان سپاه پاسداران را نمادی از این دین مداری معرفی کرد.

وی در ادامه مؤلفه هایی همچون دین مداری، ولایت مداری و بصیرت را لازمه ی پاسداری از دین و انقلاب برشمرده و افزود: یک پاسدار دین و انقلاب باید بصیرت داشته باشد و بصیرت بدان معناست که حق و دشمنان حق را بشناسد و وظیفه خود را در قبال حق و دشمنان حق ادا کند
 
در ادامه محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این هوشمندی امام راحل(ره) بود که سازمان های انقلابی مانند سپاه را ایجاد کردند تا در آن شرایط سخت و تلاطم های دشوار وارد شده و این سرزمین را حفظ کنند و امروز ما پس از گذشت ۴۰ سال که شاهد مجاهدت های سپاه در عرصه های سازندگی و حرکت های علمی و دانش بنیان هستیم متوجه ارزشمندی این تدبیر امام(ره) می شویم.
 
در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای ارتش، سپاه و ناجا با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ارتش ، روز پاسدار ، فارس
نظرات بینندگان