کد خبر: ۱۵۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز:

نخستین کاروان راهیان نور فارس به مناطق جنگی کشور اعزام شدند

علیپور گفت: نخستین کاروان اردوی راهیان نور پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا از امروز برای بازدید از مناطق جنگی اعزام شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: نخستین کاروان اردوی راهیان نور پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا از امروز برای بازدید از مناطق جنگی اعزام شدند و امسال شرایط با ظرفیت محدودتر و متفاوت تر برگزار شد.

وی افزود: امروز اعزام بزرگ بصورت متمرکز با ۷ دستگاه اتوبوس از ناحیه بقیه الله شیراز انجام شد و در سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در اسفندماه امسال و فروردین ماه ۱۴۰۱ بناست تا ۳۰ دستگاه خودرو اتوبوس راهی مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس شوند.

بنابه گفته علیپور، بازدید از یادمان‌های دهلاویه، هویزه، علقمه، موزه دفاع مقدس خرمشهر، اروند کنار و معراج شهدا و شهدای شلمچه در اهواز از جمله برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی زائران است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز به نمایش میدانی در محل اردوگاه در شب برای زائران اشاره و گفت: امسال استقبال خوبی شد اما با توجه به شرایط ما محدودیت رو به رو بودیم و این امکان برای خانواده‌ها فراهم شده تا بتوانند بصورت خانوادگی در طول ایام نوروز میهمان مناطق عملیاتی باشند.

وی خاطر نشان: با برنامه ریزی خوبی که با همکاری سپاه استان امسال رخ داده این است که با اسقبال پرشور قشر‌های مختلف مواجه شدیم و زمینه سازی خوبی انجام شده است، همچنین خانواده‌ها نیز می‌توانند برای اسکان جهت سفر با خودروی شخصی به این مکان در سامانه ملی رهنور ثبت نام کنند.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، راهیان نور
نظرات بینندگان