کد خبر: ۱۵۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
در همایش شکرانه مومنانه صورت پذیرفت:

تقدیر از هفتاد بسیجی جهادگر فعال در رزمایش کشوری مواسات

همایش شکرانه مومنانه با حضور جمعی از بسیجیان در جهادگران خدمت رسانی به مردم شریف شیراز و سردار یدالله بوعلی فرماندهسپاهفجرفارس، به منظور تجلیل از خادمین مردم در قالب نهضت کمک مومنانه به میزبانی سپاه ناحیه حضرت بقیه الله برگزار گردید.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، همایش شکرانه مومنانه  امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه، با حضور جمعی از بسیجیان در جهادگران خدمت رسانی به مردم شریف شیراز و سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجرفارس، به منظور تجلیل از خادمین مردم در قالب نهضت کمک مومنانه به میزبانی سپاه ناحیه حضرت بقیه الله برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه مجید علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله با تبریک اعیاد شعبانیه و با اعلام گزارشی از فعالیت های این ناحیه بیان کرد: دومین برنامه شکرانه مومنانه امروز به منظور قدردانی از آحاد جهادگران و بسیجیان این ناحیه برگزار می گردد.

وی ادامه داد: آحاد بسیجیان و جهادگران، خدمت به مردم و تلاش در راستای محرومیت زدایی را جزو وظایف خود دانسته و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.


علیپور با اشاره به انواع خدمات صورت گرفته توسط بسیجیان این ناحیه با همکاری خیران اظهار داشت: تا کنون ۱۲۰ هزار بسته معیشتی به خانوادگان نیازمند اهداء  و ۱۶۰ زندانی جرائم مالی غیر عمد آزاد شده اند. یکی دیگر از اقدامات پسندیده صورت گرفته جهاد اهداء خون به صورت سازماندهی شده و به منظور تامین ذخایر خونی کلان شهر شیراز صورت پذیرفت.

این مقام نظامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات جهادگران بسیجی راه اندازی مرکز واکسیناسیون حضرت احمدبن موسی در ۳۱ شهریور ماه بود که تمام ابعاد از اجرا تا حفاظت بر عهده بسیجیان عزیز به بهترین شکل فعال گردید.

از دیگر خدمات صورت گرفته توسط جهادگران ناحيه بقیه الله می توان به تهیه ۴۵۰ جهیزیه های کامل، طبخ و توضیع بیش از ۵۵۰ هزار دست غذای گرم، تهیه و توضیع لوازم التحریر، کیف و کفش، ساخت و تجهیز منازل شهروندان کم برخوردار، تجهیز چندین کار گاه اشتغال و ایجاد ۴۵۰ شغل  و... اشاره کرد.

سردار بوعلی در بخش دوم این برنامه با تبریک ايام پر نور ماه شعبان در کلامی اقدام بسیجیان را مجاهدت بزرگ برشمرد و افزود: همه پشتوانه و بازوی پرتوان مجموعه سپاه و فراتر از آن نیرو های مخلص بسیج هستند و باید قدر این جوانان مجاهد را دانست.

گفتنی است، در پایان این برنامه از ۷۰ تفر از بسیجیان و جهادگران نمونه با اهداء یادبود تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان