کد خبر: ۱۵۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

رفتارهای پرخطر در روزهای پایانی سال در کمین سلامت کودکان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ازخانواده‌ها خواست تا نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندانشان، هر چه سریعتر اقدام کنند تا از انتشار بیماری کرونا جلوگیری شود.
 به گزارش سرویس سلامت شیرازه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، درخواست کرد که در روز‌های پایانی سال، علاوه بر جدیت بیشتر در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، از فرزندان خود در مقابل این بیماری و رفتار‌های پُرخطر نظیر آتش بازی و استفاده از مواد محترقه، بیش از پیش مراقبت کنند.

سید وحید حسینی چهارشنبه، تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا مهمترین سرمایه جامعه که همان نیروی انسانی است، در برابر این بیماری خطرناک حفظ شود.
حسینی با اشاره به سرایت پذیری و بیماری زایی بالای سویه اُمیکرون برای کودکان، بر اهمیت واکسیناسیون کودکان تاکید کرد و از خانواده‌ها خواست تا نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندانشان، هر چه سریعتر اقدام کنند تا از انتشار این بیماری جلوگیری شود.
وی با اعلام اینکه تا کنون ۹۳.۱۶ درصد جمعیت هدف شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دُز نوبت اول، ۸۷ درصد دُز نوبت دوم، ۴۶ درصد دُز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، افزود: همچنین ۲۰.۴ درصد افراد پنج تا ۱۲ سال جمعیت هدف یاد شده نیز دُز نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ ف


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، سلامت
نظرات بینندگان