کد خبر: ۱۵۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

افزایش ساعت کاری شهرداری های مناطق یازده گانه

شهردار شیراز از افزایش ساعت کاری شهرداری های مناطق یازده گانه اعلام کرد و گفت: شهرداری های مناطق یازده گانه تا ۲۹ اسفندماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ پذیرای شهروندان و آماده خدمت رسانی به آنان خواهدبود.
به گزارش سرویس  اجتماعی شیرازه،شهردار شیراز از افزایش ساعت کاری شهرداری های مناطق یازده گانه خبر داد و گفت: هفته آخر  اسفندماه، آخرین فرصت استفاده شهروندان از تخفیف عوارض سال ۱۴۰۰ است و با توجه به استقبال شهروندان ساعت کاری مناطق از۷‌.۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰ عصر افزایش یافت.

سید احسان اصنافی با بیان اینکه سال آینده نرخ عوارض بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر حداقل ۱۸ درصد بسته به منطقه بندی شهر افزایش می یابد، افزود: شهرداری های مناطق یازده گانه تا ۲۹ اسفندماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ پذیرای شهروندان و آماده خدمت رسانی به آنان خواهدبود.

وی از شهروندان دعوت کرد که پرداخت عوارض خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند و افزود: نرخ عوارض از ابتدای سال آتی مشمول تعرفه جدید می شود.

شهردار شیراز ادامه داد: طی دو سال گذشته تا اردیبهشت ماه سال بعد نرخ عوارض و تخفیف های آن مطابق با نرخ سال پیش محاسبه می شد، اما امسال مصوبه ای مبنی بر تمدید اجرایی قوانین عوارضی سال ۱۴۰۰ وجود نداشته و افزایش قیمت از اول فروردین سال ۱۴۰۱ اعمال می‌گردد.

انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان