کد خبر: ۱۵۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

لزوم استفاده از ظرفیت راهیان نور برای تحلیل گام دوم انقلاب

جانشین سپاه فجر فارس بر ضرورت استفاده از ظرفیت راهیان نور برای تحلیل و تبیین گام دوم انقلاب تاکید کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حسن عبدالله زاده جانشین سپاه فجر فارس در بازدید از اردوی راهیان نور دانشجویی استان فارس در مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور گفت: اردو‌های راهیان نور با توجه به هجمه‌های گسترده جنگ نرم از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین حرکت‌های فرهنگی حال حاضر در کشور ما است که می‌تواند تأثیر بسزایی در خنثی‌سازی این هجمه‌ها و در تقویت ارزش‌ها و باور‌ها داشته باشد.

وی به کاروان‌های راهیان نور دانشجویی اشاره و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با این کار می‌توانیم گام دوم انقلاب را تحلیل کرده و همچنین مسائل مربوط به بدنه دانشجو به عنوان نسل جوان و نقش آفرین برای آینده کشور را در کنار الگوی دفاع مقدس تبیین کنیم.

بنابه گفته جانشین سپاه فجر استان فارس، اعزام کاروان‌های راهیان نور نقش مهمی در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس دارد و با تدابیر لازم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی سراسر استان فارس صورت گرفت.

عبدالله زاده، اردو‌های راهیان نور را ضروری و احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: محتوای فرهنگی و بهره گیری علمی و فکری از ظرفیت اردو‌های راهیان نور دانشجویی تقویت شده.

وی در این بازدید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، این بازدید با هدف چگونگی برگزاری اردو‌های راهیان نور، نحوه اعزام و اسکان، بازدید از مناطق عملیاتی و همچنین رعایت اصول بهداشتی صورت گرفت.

 انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان