کد خبر: ۱۵۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
استاندار فارس:

مدیران باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حمایت از تولید در عمل نشان دهند

ایمانیه گفت: مدیران باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حمایت از تولید و ارتقاء توان اقتصادی کشور را در عمل نشان دهند.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز در چهارصد و سی و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل رفع موانع تولید با تاکید بر اهمیت شعار سال مبنی بر رفع مشکلات تولیدکنندگان، اظهار داشت: باید از شعار سال تبعیت کنیم و انتظار داریم در این روزهای پایانی از سال که مدیران دستگاه‌های اجرایی دولت نسبت به حل مشکلات تمامی واحد‌های تولیدی اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بسیاری از مشکلات واحد‌های تولیدی که به ما اعلام شدند نیز تسهیل و مانع‌زدایی لازم را انجام دادیم، افزود: حدود ۲۰ پرونده دیگر از واحد‌های تولیدی باقی‌مانده تا پایان سال جاری حل خواهند شد تا در راستای شعار حمایت از تولید نیز مشکلاتشان حل بشود. 

ایمانیه گفت: مدیران باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حمایت از تولید و ارتقاء توان اقتصادی کشور را در عمل نشان دهند.

حامی تولید بودن با شعار دادن محقق نمی‌شود 

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز با بیان اینکه در این جلسه مشکلات ۱۱ واحد تولیدی مانع‌زدایی و رسیدگی شد، مطرح کرد: شرکت‌های کابل‌سازی ایران، شیراز سوله، شن و ماسه نی‌ریز، مجتمع گردشگری هفت دریا، کارخانه سپیدان سرچشمه، واحد تولیدی یکتا الکترود جوش، واحدهای دامداری روستایی، مجتمع گردشگری داووس، کارخانه بهشاد مرودشت، گلخانه‌ها و صنایع سنگ دنا از جمله موارد رسیدگی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود که مشکلات مربوط به زمین، گاز و برق و سایر زیرساخت‌ها و حامل‌های انرژی، مشکلات بانکی، عوارض شهرداری و و همچنین صدور مجوزها نیز با مصوباتی لازم‌الاجرا نیز مرتفع خواهد شد.

وی در رابطه با اهمیت اجرایی کردن سیاست‌های اقتصادی مقاومتی در راستای افزایش توان داخلی در بخش تولید و اشتغال، گفت: فعالان اقتصادی، تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی در بسیاری از موضوعات مختلف توسعه‌ای در کشور نقش‌آفرین هستند که در راستای حمایت از رونق تولید و شکوفایی اقتصاد ملی نیز دولت سیزدهم این مهم را با جدیت دنبال کرده است.

ایزدی گفت: حامی تولید بودن با شعار دادن محقق نمی‌شود و بایستی این موضوع را با تسهیل و تسریع در جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف اجرایی کنیم. 

رئیس سازمان صمت استان فارس در پایان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌هایی که متولی و عضو اصلی کارگروه هستند حضور ندارند در حالی که دستگاهی که مشکل بنگاه اقتصادی مرتبط با آن‌ها هست، باید حضور داشته باشند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان