کد خبر: ۱۵۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

همت بسیجیان، موجب بالا بودن پرچم سپاه فجر در کشور شده است

فرمانده سپاه فجر، برتری سپاه فارس در کشور را حاصل تلاش بسیجیان دانست و تاکید کرد: تلاشهای بسیجیان، موجب بالا بودن پرچم سپاه فجر در کشور شده است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در همایش تجلیل از بسیجیان مشارکت کننده در طرح واکسیناسیون علیه کرونا در استان فارس، گفت: در اوایل واکسیناسیون با تجمع عمده مردم مواجه بودیم، یکی از مراکز اثرگذار واکسیناسیون در استان فارس مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون ثارالله واقع در حسینیه ثارالله(ع) شیراز بود.

سردار بوعلی با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی از مردم شیراز با ساماندهی کارها این مرکز واکسینه می‌شدند، گفت: بسیجیان از جان گذشتند و خالصانه وارد میدان شدند و دست سپاه را گرفتند و به امام و فرمانده خود لبیک گفته و اعلام کردند که ما در میدان هستیم.

برتر بودن سپاه فجر فارس در کشور، حاصل زحمات بسیجیان است

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: سپاه فارس در هر موضوعی که در کشور ورود کرده، خوش درخشیده و با افتخار می‌گویم که برتر بودن سپاه فجر فارس در کشور، حاصل زحمات بسیجیان است که پرچم سپاه را در میان کشور بالاتر از همه برافراشته است.

وی با بیان اینکه در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ سپاه فجر فارس در همه ارزیابی‌ها رتبه برتر را کسب کرده است، اظهارداشت: این مایه افتخارست که همه ارزیابی‌ها، سپاه فجر را در همه عرصه‌ها برتر معرفی کرده و اعلام این خبر خوش در آستانه نیمه شعبان مایه خوشحالی است.

محمدبهادر علیپور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز در این مراسم با اشاره به تسریع در امر واکسیناسیون و کمک به امر درمان پیرو فرمان رهبری، گفت: این ماموریت بسیج مردادماه امسال آغاز شد، ابتدا کار امنیت آن را عهده دار شدیم و در ادامه کل ماموریت به سپاه ناحیه ثارالله محول شد.

وی افزود: بسیجیان در این مرکز صفر تا صد اقدامات مرتبط با واکسیناسیون علیه کرونا را بر عهده گرفتند و بیش از آن همکاران بسیجی در پایگاه‌های سلامت، کنار کادر درمان مشغول خدمت رسانی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه حجم سنگینی از کار بر دوش این افراد بود و ۱۱۰ نفر در سه ماه اول در سه شیفت مشغول فعالیت بودند، عنوان کرد: از تعداد کل فوتی‌های کروناویروس در فارس تنها یکی از بانوان جهادگر، ۵۰۰ نفر از فوت شدگان زن را غسل داده که نشان‌دهنده حضور فداکارانه بسیجیان در هر عرصه‌ای است.




انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان