کد خبر: ۱۵۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
رئیس بسیج سازندگی استان فارس:

رهایی ۱۸۱ نفر زندانی با کمک خیرین و بسیجیان فارس

اسماعیل قزل سفلی:رزمایش آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هم اجرا خواهد شد و امروز در آستانه نیمه شعبان در طرح نذر رهایی ۱۸۱ نفر از این زندانیان با کمک خیرین و بسیجیان عزیز آزاد شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،  اسماعیل قزل سفلی رئیس بسیج سازندگی استان فارس اظهار داشت: دهمین مرحله از نهضت مواسات همدلی و کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ همزمان با نیمه شعبان و در آستانه عید نوروز ۱۴۰۱ با محوریت پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی آغاز خواهد شد. 

وی گفت: در این مرحله بیش از ۵۷ هزار بسته اهدایی بنیاد علوی بین خانواده‌های نیازمند و مستضعفین و آسیب‌دیدگان کرونا استان فارس توزیع خواهد شد. 

قزل سفلی افزود: همچنین ۵۲ هزار بسته معیشتی به همت گروه‌های جهادی و خیرین عزیز و هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های مقاومتی و نهادهای حمایتی و آحاد مردم در حال تهیه و آماده‌سازی است بنابراین پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در این مرحله از خدمت مومنانه توزیع شود. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس بیان کرد: اقلامی که در بسته‌های بنیاد علوی تدارک دیده شده، بخشی آماده شده و مابقی نیز در حال آماده‌سازی است که در آینده نزدیک از طریق پایگاه‌ها به صورت هدفمند به خانواده‌های نیازمند اهداء می‌شود. 

وی افزود: خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در عرصه‌های سلامت، اشتغال، اقتصاد، عمرانی، فرهنگ و مسائل اجتماعی و بحث‌های تخصصی مانند واکسیناسیون دام و طیور ساخت مسکن و پروژه‌های آبرسانی و بحث‌های کشاورزی برنامه‌ریزی خوبی شده و با مشارکت جهادگران در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شده که تا پایان تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت و امیدوارم این بخش از خدمت‌رسانی مومنانه سبب خوشحالی اهالی این مناطق شود. 

قزل سفلی همچنین گفت: در این مرحله از رزمایش آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هم اجرا خواهد شد و امروز در آستانه نیمه شعبان در طرح نذر رهایی ۱۸۱ نفر از این زندانیان با کمک خیرین و بسیجیان عزیز آزاد شدند. 

وی افزود: همچنین یکی دیگر از خدمات این رزمایش مربوط به طرح نذر خون است که با مشارکت بسیجیان در چندین مرحله و در نقاط مختلف استان به بیماران نیازمند خون اهدا خواهد شد. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس بیان کرد: تهیه و توزیع پوشاک البسه و کفش با محوریت گروه‌های جهادی و با همکاری مراکز خیریه نیز اجرا خواهد شد و در شهر شیراز نیز با همکاری گروه همدل علمدار جهاد بیش از ۳۲۰۰ لباس و کفش به نیازمندان توزیع می‌شود. 

وی در پایان گفت: هدف این مرحله از نهضت کمک مومنانه بر این است تا تلاشی شود در مناسبت‌ها و اعیاد در کنار محرومین و مستضعفین باشیم و بستری فراهم شود برای اینکه مسابقه خدمت‌رسانی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری استمرار داشته باشد البته خوشبختانه طی دو سال گذشته و از ابتدای شیوع کرونا اجرای بیش از ۲۰ مرحله رزمایش در استان فارس را شاهد بوده‌ایم. 

انتهای پیام/
نظرات بینندگان