کد خبر: ۱۵۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
در ایام عید نوروز:

مجازی و زنده از میراث جهانی بازدید کنید

پایگاه میراث جهانی تخت جمشید با همکاری معاونت میراث فرهنگی و پلتفرم‌های پخش زنده، قرار است پایگاه‌های میراث جهانی تخت جمشید را به صورت زنده به مردم معرفی کند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید با همکاری معاونت میراث فرهنگی و پلتفرم‌های پخش زنده، قرار است پایگاه‌های میراث جهانی تخت جمشید، پاسارگاد، میدان امام اصفهان، باغ فین کاشان، کاخ گلستان، آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی، گنبد سلطانیه، تخت سلطانیه، منظر فرهنگی اورامانات و منظر فرهنگی بیستون به صورت زنده به مردم معرفی شوند.

فرهاد عزیزی، مدیر کل پایگاه‌های میراث جهانی و ملی گفت: یکی از برنامه‌های معاونت میراث توجه به موضوع معرفی آثار فرهنگی و تاریخی است. برهمین اساس در معاونت برنامه‌ای تحت عنوان "نوروزگاه با میراث جهانی ایران" برای پخش آنلاین و زنده در بستر‌های تلویزیون اینترنتی پیش‌بینی و طرح‌ریزی شده است.

به گفته مدیرکل پایگاه های میراث جهانی و ملی، به همین منظور قرار است از یکشنبه ۰۱/۰۱/۱۴۰۱ تا یکشنبه ۱۱/۰۱/۱۴۰۱ با سفر مجازی به پایگاه‌های ذکر شده تلاش نماییم آیین‌های نوروزی و ارزش‌های آثار مذکور معرفی کنیم.

این کار قرار است با همکاری معاونت میراث فرهنگی، پلتفرم‌های فعال و اداره کل فناوری اطلاعات برگزار شود.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان