کد خبر: ۱۵۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
اجتماع قلوب جوانان انقلابی سومین حرم اهل بیت:

تهیه و اهداء ۳۲۵۰ بسته البسه و کفش به کودکان محروم استان فارس

جوانان جهادی شیرازی در قالب گروه های جهادی متمرکز در اقدامی خدا پسندانه تحت تشکیلات منسجم علمدار جهاد اقدام‌ به تهیه و توزیع ۳۲۵۰ بسته پوشاکی و کفش در میان نیازمندان استان فارس کردند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، جوانان جهادی شیرازی در قالب گروه های جهادی متمرکز در اقدامی خدا پسندانه تحت تشکیلات منسجم علمدار جهاد اقدام‌ به تهیه و توزیع ۳۲۵۰ بسته پوشاکی و کفش در میان نیازمندان استان فارس کردند.


سید عبدالغفار حسینی مسئول تشکیلات علمدار جهاد در رابطه با ساز و کار این گروه اظهار داشت: تشکیلات جهادی علمدار جهاد با هدف انسجام، هماهنگی و هم سو کردن گروه های جهادی مستقر در شیراز طرح ریزی و در دو ساله فعالیت این مرکز باعث ایجاد اتحاد قلوب حدود ۱۰۰ گروه جهادی گردیده است.


وی افزود: هر گروه جهادی وظیفه پایش و رسیدگی نیازمندان محله خود با پشتیبانی گروه علمدار به جهت خدمت رسانی و اشتغال زایی می باشد.


حسینی با اشاره به دومین سال متوالی  طرح بهار مهربانی ادامه داد: تهیه البسه در این طرح به عهده گروه های جهادی و تهیه  ۳۲۵۰ جفت کفش به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان نیز بر عهده تشکیلات علمدار جهاد می باشد که به منظور پشتیبانی در اختیار هر گروه جهادی قرار خواهد گرفت.


گفتنی است بسته های تهیه شده روز ۵ شنبه مورخ ۲۶ اسفند ماه در سالن کنگره شهدای شیراز با حضور اسماعیل قزل سفلی رئیس بسیج سازندگی استان فارس به جهت توزیع، به متولیان هر گروه تحویل گردید.


انتهای پیام/م
نظرات بینندگان