کد خبر: ۱۵۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

دستِ پُر شبکه فارس در نوروز ۱۴۰۱ با ویژه برنامه های متنوع

شبکه استانی فارس برای ایام نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، معاون سیمای فارس تولید سریال طنز «کاندیدا»، مسابقه بزرگ «چاشنی» و برنامه مشاعره طنز را مهمترین برنامه‌های جدید تلویزیون فارس در نوروز ۱۴۰۱ برشمرد.

علیرضا باغبانمنش افزود: تولید فیلم‌های داستانی «ردیف شاهچراغ»، «آقای امیدوار» و «پابوس» برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی فارس در نوروز ۱۴۰۱ آماده شده است.

وی به ساخت مستند‌های متنوع در شبکه فارس اشاره کرد و افزود: ساخت مستند شعار سال در ۱۳ قسمت، مستند معرفی آداب و رسوم و سنت‌های مردم فارس، مستند‌هایی به منظور معرفی مکان‌های گردشگری، تاریخی، تفریحی و مذهبی و آداب و رسوم استان فارس از جمله این برنامه هاست.

معاون سیمای فارس گفت: در ایام نوروز بسته‌های مختلفی در لابه لای برنامه‌های صبحگاهی و شامگاهی برای اطلاع رسانی به مخاطبان بویژه مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و از ابتدای فروردین ماه نیز با طراحی جدید جدول برنامه‌ها و شناور بودن آن، سیمای فارس از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ آماده ارتباط با مسوولان و اطلاع رسانی آخرین خبر‌های نوروزی و استانی است.

بنابه گفته باغبانمنش، برنامه تلویزیونی زنده با عنوان «بهاردلگشا» ویژه ایام نوروز ۱۴۰۱ از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ هر شب با هدف اطلاع رسانی از آخرین اخبار و تفریح و سرگرمی و ایجاد فضای شاد و بانشاط برای بینندگان روی آنتن شبکه فارس می‌رود.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان