کد خبر: ۱۵۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۱

اسکان مسافران نوروزی به‌صورت داوطلبانه و رایگان در آباده آبگرم کوار

جوانان روستای آباده آبگرم شهرستان کوار به‌صورت خودجوش و با همکاری اهالی روستا با ارایه طرحی مبنی بر اسکان مسافران نوروزی به‌صورت داوطلبانه و رایگان، این طرح را برای اولین بار در شهرستان کوار اجرا کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، با فرا رسیدن فصل بهار و عید نوروز مسافران زیادی از مسیر شیراز به طرف جهرم، لار و بندرعباس عبور می‌کنند. حضور خیل عظیم مسافران در این مسیر، جوانان روستای آباده آبگرم را بر آن داشت تا با خلاقیت خود، استقبال گسترده‌ای از این گردشگران داشته باشند.

مسئول میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کوار بیان کرد: جوانان روستای آباده آبگرم به‌صورت خودجوش و با همکاری اهالی روستا با ارایه طرحی مبنی بر اسکان مسافران نوروزی به‌صورت داوطلبانه و رایگان، این طرح را برای اولین بار در شهرستان کوار اجرا کردند.

وی افزود: بیش از پنجاه خانوار در این روستا، برای اجرای طرح اعلام آمادگی کردند و منازل خود را به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دادند؛ نکته جالب دیگر اینکه خود مردم روستا صبحانه، ناهار و شام مهمانان را به‌صورت رایگان تدارک دیده اند.

فرزاد حدادی گفت: خانواده‌های روستای آباده آبگرم، طی تعطیلات نوروز، هر شب میزبان ۱۰ الی ۱۵خانواده مسافر از نقاط مختلف کشور هستند.

سفر به کوار
نظرات بینندگان