کد خبر: ۱۵۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱

وهابیت با پشتوانه فکری غرب به دنبال ضربه به انسجام احاد مسلمین هستند

امام جمعه اهل سنت دهستان کال ، بخش اشکنان شهرستان لامرد گفت: با مشاهده به تاریخ انقلاب اسلامی فتنه ها و اتفاقات فراوانی را میبینیم که یکی از انها ایجاد اختلاف در میان آحاد مسلمین به منظور ضربه به اقتدار اسلام می باشد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سید عدنان حسینی امام جمعه اهل سنت دهستان کال ، بخش اشکنان شهرستان لامرد در مصاحبه ای اختصاصی با شیرازه با محکومیت حادثه تلخ مشهد به بررسی پشت پرده این گونه اقدامات وحشیانه پرداخت.


وی با محکومیت  اقدام ددمنشانه و وحشیانه صورت گرفته در حرم رضوی و ابلاغ تسلیت بیان داشت: با مشاهده به تاریخ انقلاب اسلامی فتنه ها و اتفاقات فراوانی را میبینیم که یکی از انها ایجاد اختلاف در میان آحاد مسلمین به منظور ضربه به اقتدار اسلام می باشد.


سید عدنان حسینی افزود: این که در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و برکت الهی است فردی در حرم امن رضوی عامل شهادت و مجروحیت ۳ طلبه اسلام می شود،  نشان از این دارد که عاملین و طراحان این عملیات خبیثانه به صورت مطلق از دشمنان اسلام ناب محمدی و انسانیت می باشند.

امام جمعه اهل سنت دهستان کال، بخش اشکنان شهرستان لامرد با اشاره به احکام رئوفانه اسلام اظهار داشت: قتل نفس در اسلام‌ برابر با قتل همه جامعه است و کسی که بدین صورت باعث شهادت افراد میشود نه بویی از اسلام و نه بویی از قرآن برده است.


وی ادامه داد: این گونه اقدامات پست از گروهک های تکفیری و دست پروره های آمریکا و حکام مرتجع منطقه بر می آید و هدف آن ایجاد اختلاف بین صفوف مسلمین است.


حسینی در پایان افزود: بنده به عنوان یک روحانی اهل سنت، این عمل رذیلانه را محکوم و به همه ملت شریف ایران اعلام میکنم که تنها را غلبه بر تهدیدات سرویس های اطلاعاتی غربی و گروهک های تکفیری حاضر در منطقه وحدت، یکپارچگی و انسجام همگانی در مقابل فتنه گران است.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان