کد خبر: ۱۵۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز:

همیاران مهربان ترافیک ، تسهیل‌گر ترافیک نوروزی بودند

دستغیب گفت: در نوروز ۱۴۰۱ بالغ بر۴۰همیار ترافیک با پلیس راهور استان فارس در تعامل بودند.
به گزارش سرویس  اجتماعی شیرازه،سید عبدالرضا دستغیب مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز از مشارکت حداکثری همیاران مهربان ترافیک شهری شیراز در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: از ۲۹ اسفند ماه گذشته تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ همیاران ترافیک در شیراز با استقرار در مناطق تعیین شده دارای بار ترافیک سنگین به هدایت ترافیک و راهنمایی مسافران نوروزی پرداختند.

دستغیب با بیان این مطلب که همیاران مهربان ترافیک از سال ۱۳۹۵ تا کنون به مشارکت در روان سازی ترافیک پرداخته اند، افزود: این مشارکت بدون چشم داشت مادی به عنوان یک الگوی ملی سرلوحه فعالیت خیرین در دیگر شهرهای کشور گردیده است و توفیق در این امر برابر گزارش های موجود پلیس راهور شیراز روز افزون است.

وی افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۰نفر از همیاران مهربان ترافیک در شهر شیراز در کنار عوامل اجرایی پلیس راهوار قرار گرفتند و وظیفه تسهیل ترافیک و هدایت مسافران نوروزی را به نحو احسن به انجام رساندند.


به گفته دستغیب عوامل همیار ترافیک در شیراز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر و در نوبت دوم  از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در تقاطع های پر ازدحام شهری حضور داوطلبانه یافتند.

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با انتقاد از ضعف خط کشی و خاموش بودن بعضی چراغ های راهنما در تقاطع های پر ترافیک نظیر تقاطع متصل به آرامگاه حافظیه بیان داشت: مطلوب آن است که مدیران مربوطه در این مورد اقدام به هنگام می نمودند تا کار فرهنگ سازی موثر و مفیدتر انجام می گردید 

دستغیب خاطر نشان کرد: آرامگاه حافظیه شیراز یکی از پر بازدیدترین  ترین نقاط در کشور درایام نوروز است . همچنین در دیگر فصول سال و با خاتمه کرونا و افزایش احتمالی سفر های از سوی گردشگران داخلی و خارجی ضرورت توجه به ترمیم نقیصه های ترافیکی پیش از پیش لازم بنظر می رسد.

وی از فرماندهی انتظامی استان فارس و شهرستان شیراز و نیز روسای پلیس راهور فارس و شهر شیراز به لحاظ تعامل مثبت و استفاده بهینه از پناسیل همیاران ترافیک قدردانی نمود و گفت:  این تعامل باعث شد تا نیروهای پلیس راهور تمهیدات تخصصی خود را روی جاده های برون شهری متمرکز کنند و کار روان سازی ترافیک در مناطق گردشگر پذیر را به همیاران مهربان آموزش دیده بسپارند.


مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در خاتمه گفت: تا کنون ۳۰۰نفر داوطلب  در طرح همیار مهربان ترافیک شهر شیراز ثبت نام نموده  که آموزش های لازم فرا گرفته و از این تعداد ۱۵۰ نفر بصورت فعال همکاری دارند.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، خیرین
نظرات بینندگان