کد خبر: ۱۵۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱

تکذیب ادعای مطرح شده درباره بیمارستان خدادوست در برنامه عصر جدید

رییس بیمارستان دکتر خدادوست شیراز ادعای بینا شدن چشم با جراحی سلول‌های بنیادین در این بیمارستان را تکذیب کرد
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، رئیس بیمارستان چشم پزشکی دکتر خدادوست شیراز در بیانیه ای ادعای مطرح شده در برنامه عصر جدید را تکذیب کرد.

در متن بیانیه مهران محمد خدادوست رییس بیمارستان دکتر خدادوست آمده است: در خصوص مصاحبه مجری برنامه عصر جدید با خانم تارا صبی که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردیده است، به اطلاع می‌رساند که این بیمارستان هیچ گونه عمل جراحی با استفاده از سلول‌های بنیادین بر روی چشمان بیمار مذکور و یا هیچ بیمار دیگری انجام نداده و بدینوسیله مراتب ذکر شده به شدت تکذیب می‌گردد.

لازم به توضیح است بیماری ایشان هیچ ارتباطی با موضوع اعلام شده در برنامه فوق الذکر نداشته و پرونده پزشکی فرد مزبور به صورت شفاف موجود است .

اخیرا یکی از مهمانان برنامه عصر جدید ، ادعایی مبنی بر درمان بیماری چشمی آر.پی با روشی خاص در بیمارستان خدادوست مطرح کرده بود که با واکنش برخی از پزشکان، موسسات خیریه و همچنین خانواده و بیماران مبتلا به آر.پی مواجه شد.

گفته می شود پس از پخش این برنامه ، تعداد زیادی از بیماران با مشکلات مشابه با بیمارستان خدادوست تماس گرفته و درخواست انجام عمل جراحی مذکور را داشتند./ خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان