کد خبر: ۱۵۳۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری شیراز خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس ها و مینی بوس های شهری از بیستم فروردین ماه

باباخانی از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه ناوگان اتوبوس و مینی بوس شهری خبر داد و گفت :حسب مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر ( اتوبوس و مینی بوس و مترو ) نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشته و از روز یکشنبه بیست و یکم فروردین در سیستم کارت خوان اتوبوس ها (کارت بلیت ) نیز تغییرات نرخ کرایه لحاظ و اعمال گردید .
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پیمان باباخانی رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری شیراز ازافزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس ها و مینی بوس های شهری از بیستم فروردین ماه خبر داد و گفت :حسب مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز  نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر ( اتوبوس و مینی بوس و مترو ) نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشته و از روز یکشنبه بیست و یکم فروردین در سیستم  کارت خوان اتوبوس ها (کارت بلیت ) نیز تغییرات نرخ کرایه لحاظ و اعمال گردید .

وی افزود: افزایش نرخ کرایه اعلام شده مرتبط به ناوگان تاکسی نبوده و تغییرات نرخ  کرایه تاکسی های شیراز نیز در دست اقدام و پیگیری میباشد و پس از تصویب و ابلاغ اجرایی خواهد شد .

 باباخانی اضافه کرد : هرگونه تغییر نرخ تاکسی ها با تهیه و تعبیه استیکر قیمت و درج بر روی شیشه جلو تاکسی ها قابل اعمال بوده و قطعا از طریق جراید وخبر گزاریهای رسمی نیز به اطلاع شهروندان گرانقدر میرسد .

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری شیراز هرگونه افزایش و اخذ سلیقه ای کرایه تاکسی ها تا قبل از تصویب و ابلاغ را خلاف ضوابط و مقررات تلقی و از مسافرین خواست هرگونه تخلف را با اعلام کدشناسایی تاکسی به شماره تلفن های ۱۳۷ مرکز رسیدگی به شکایات شهرداری یا به شماره ۳۸۳۳۱۶۱۲ واحد رسیدگی به تخلفات و شکایات سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر منعکس و پیگیری نمایند .

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
0
حداقل قیمت های جدید رو درج میکردید