کد خبر: ۱۵۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱

دشمن پس از شکست طرح بالکانیزه شدن منطقه غرب آسیا دنبال فتنه جدید است

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: دشمن پس از شکست طرح بالکانیزه شدن منطقه غرب آسیا دنبال فتنه جدید است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حسین روزبهی مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهیدان، حجج الاسلام اصلانی و دارایی که در حرم مطهر رضوی، به دست وهابیت پلید به شهادت رسیدند، گفت: سال ۲۰۰۳ طرح بالکانیزه شدن منطقه غرب آسیا توسط عجوزه عالم خلقت بشری کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه آمریکا به جای تز خاورمیانه بزرگ مطرح شد.

وی به نقشه رژیم صهیونیستی آمریکایی اشاره و گفت: در این طرح، دشمن در منطقه غرب آسیا تلاش داشت، تا کشور‌های این منطقه از لبنان، فلسطین سوریه، عراق، ایران و مرز‌های ناتو افغانستان را با واسطه تجزیه کند.

روزبهی گفت: رژیم صهیونیستی آمریکایی اگرچه با نقشه شوم و پلیدشان، جبهه النصره، القاعده و داعش را ایجاد کرد و در کشور‌های سوریه و عراق خرابی‌هایی به بار آورد، اما با مقاومت مردم عراق و سوریه نتوانست کشور‌های مورد نظر خود را تجزیه کند.

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) اظهار کرد: یکی از نقش‌های آمریکایی صهیونیستی، ایجاد تنش با استفاده از همسایگان نزدیک در ایران با اهداف برهم زدن منطقه بود که با ایجاد قومیت گرایی و جدایی این اقوام، برادران اهل سنت و شیعیان را به جان هم بیندازند.
خطر امروز مسلمانان جهان وهابیت تکفیری است

روزبهی با اشاره به تحولات جهان تاکید کرد: آنچه امروز مسلمانان جهان را تهدید می‌کند تفکر وهابیت تکفیری و خطر نفوذ این تفکر در سطح جهان است که مسلمانان دنیا با تاسی از رهبر مسلمانان جهان، ضمن گوش دادن و عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری، وحدت کلمه را سرلوحه تمام کار‌های خود بدانند و نسبت به جهان اسلام در آینده حساس باشند.

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز موقعیت کنونی جهان اسلام را حساس برشمرد و گفت: امروز جهان اسلام با اتحاد و یکپارچگی تمام باید، تحقق زمینه ظهور را فراهم نمایند، وآمریکای جنایتکار و صهیونیزم جهانی را برای همیشه منکوب کنند.

بنابه گفته روزبهی، افول قدرت پوشالی آمریکا و رژیم دربارش اسراییل، روزبه روز بیشتر شده و امنیت داخلی این رژیم که سال‌های سال برای جهانیان نقشه می‌کشیدند در حال ازبین رفتن است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان