کد خبر: ۱۵۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

دعوت استاندار فارس برای حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس

استاندار فارس با اشاره به نزدیکی روز قدس و برپایی راهپیمایی مسلمانان در حمایت از فلسطین، از مردم استان فارس برای حضور پرشور در این مراسم دعوت کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس اظهار کرد: بعد از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا، امسال امکان حضور مردم در راهپیمایی روز قدس همچون گذشته فراهم شده است؛ بنابراین من ضمن شرکت در این مراسم از آحاد مردم استان فارس دعوت می کنم تا با حضور پرشور خودشان بار دیگر حماسه ای در تاریخ رقم بزنند.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سالی استثنایی اعلام کردند، اظهار داشت: جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی و فداکاری مردم فلسطین به اوج خود رسیده است؛ بنابراین به عنوان یک مسلمان که وظیفه داریم با مسلمانان و بشریتی که مظلوم واقع می شوند همدردی کنیم، حداقل تکلیف این است که با مشارکت در راهپیمایی ها انزجار خود را از ظلم رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنیم.

استاندار فارس ضمن اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) روز قدس را پایه گذاری کردند، گفت: حضور مسلمانان مخصوصا ملت ایران که آغازگر روز قدس بوده اند باعث دلگرمی فلسطینی ها خواهد بود؛ چراکه این حضور اعلام دفاع از مظلومیت آن ها است. 

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: اکنون نهضت روز قدس در تمامی دنیا حتی کشورهای غیر مسلمان نیز در حال برگزاری است که خود نشان از آزادی خواهی و ایستادگی مقابل ظلم دارد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان