کد خبر: ۱۵۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس مطرح کرد:

۹۰سال خدمت صادقانه هلال احمر در فارس

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس با صدور پیامی هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به تمامی مدیران، کارکنان، امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر تبریک گفت و افزود:بیش از 90 سال از عمر با برکت درخت تنومند هلال مهربان در استان فارس می گذرد
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس با صدور پیامی هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به تمامی مدیران، کارکنان، امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

«فرصتی دست داد تا دیگر بار روز جهانی صلیب سرخ و هفته گرامیداشت هلال احمر را گرامی ‌داریم . این در حالی است که بیش از 90 سال از عمر با برکت درخت تنومند هلال مهربان در استان فارس می گذرد. درختی که ثمره نیکوی آن مهرورزی ، نوع دوستی و صلح طلبی است.

بسیار جای خرسندی است که با همکاری و همیاری نجاتگران و امدادگران خدوم و بی ادعا، داوطلبان و جوانان خیرخواه، نیک اندیش و با انگیزه و پرسنل شریف و تلاشگر در مسیر تحقق اهداف و آرمانهای این نهاد مردمی و خدمت به انسان‌های نیازمند قدم برمی‌داریم.

از خداوند متعال مدد می جوئیم تا در سالی که هفته هلال احمر با شعار«یک قرن خدمت بی منت» نام گذاری شده است با همتی مضاعف، برنامه ‌ریزی اصولی و به کارگیری تمامی ظرفیت‌های داوطلبانه موجود در جهت پیشبرد اهداف والای جمعیت و نیز ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و توسعه خدمت رسانی به آحاد مردم بالاخص مناطق محروم قدم ‌های استوارتر، مؤثرتر و بلندتری را برداریم.

در پایان لازم می دانم روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال‌احمر را به تمامی داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان و کارکنان خدوم جمعیت و بالاخص به همکاران خود در جمعیت هلال احمر استان تبریک گفته و از درگاه خداوند منّان برای همگان تندرستی و موفقیت روز افزون طلب می نمایم.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان