کد خبر: ۱۵۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
رئیس سازمان صمت استان فارس:

رویکرد سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان توجه به استقرار صنایع دانش‌بنیان است

ایزدی با بیان اینکه در جلسه کارگروه تسهیل استان فارس موانع و مشکلات ۵ واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم صادر شد، گفت:رویکرد سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان توجه به استقرار صنایع دانش‌بنیان است.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه ، چهارصد و چهل و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته اجرایی ارتقاء توان تولید اقتصاد مقاومتی امروز سه شنبه بیست اردیبهشت ماه، برگزار و مشکلات تعداد ۵  واحد تولیدی ازجمله تعیین تکلیف بدهی بانکی و بخشودگی جرایم،، تعیین تکلیف تامین برق ، تمدید کارت بازرگانی و.... در جلسه مطرح و پس از بحث و تبادل نظر و دریافت نظرات مدیران دستگاه های مرتبط نسبت به صدور مصوبات برای رفع موانع این واحد ها تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای مرتفع شدن مشکلات واحدهای تولیدی اتخاذ شد.

حمید رضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این جلسه گفت:  مجتمع صنعتی آلومینیوم  جنوب ، شگرف افزار فارس ، پیشتاز صنعت  پارس خرم ، پاک آما پارسیان جنوب و احد تولیدی رب گوجه فرنگی از جمله واحد‌های تولیدی معرفی شده در این کارگروه بودند که مشکلات آن‌ها در چارچوب مقررات و ظرفیت‌های قانونی مانع‌زدایی شدند.

وی هدف از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را رفع مشکلات پیش روی صاحبان صنایع و بسترسازی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید ذکر کرد و افزود : به منظور بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرهفته به ریاست استاندار فارس تشکیل می‌شود.

ایزدی با اشاره به اینکه رویکرد سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان  توجه به استقرار صنایع دانش‌بنیان است اظهار داشت : تلاش می‌کنیم  با سرمایه گذاری و ایجاد صنایع مادر و دانش بنیان در استان همه ظرفیت‌ ها را برای حفظ و افزایش اشتغال و تولید در راستای توسعه و جهش فعالیتهای اقتصادی فعال کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح کرد: جلسات کارگروه  تسهیل و رفع موانع تولید از اهمیت و نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی استان و نیز تاثیرات مثبتی در رونق تولید و حل مشکلات بخش تولیدی دارد.

انتهای پیام/س
 
نظرات بینندگان