کد خبر: ۱۵۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

آیین رونمایی از یادبود پویش "هر روز یک زباله از زمین برمی‌داریم" در صحن علنی شورا

نائب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت:طرح هر روز یک زباله از زمین برمی‌داریم در راستای ترویج فرهنگ بهینه‌سازی، بهداشت و پاکسازی از شیراز که یک شهر سیاحتی و زیارتی است، اجرا می‌شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،عبدالمحمد طاهری، نائب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در پنجاه‌ و نهمین صحن علنی شورای شهر شیراز با اشاره به اجرای "پویش هر روز یک زباله از زمین برمی‌داریم" گفت:  این طرح در راستای ترویج فرهنگ بهینه‌سازی، بهداشت و پاکسازی از شیراز که یک شهر سیاحتی و زیارتی است، اجرا می‌شود. 

وی افزود: اولین تظاهرات بیرونی شهر خود را در پاکی و بهداشت نشان می‌دهد و این طرح به همت این مجمع و با همکار یسازمان پسماند شهرداری اجرا می‌شود و شورای شهر نیز مشارکت کنند تا این فرهنگ رفته رفته نهادینه شود. 

طاهری با تاکید بر اینکه موفقیت دولت‌ها در مناسبات اجتماعی در گرو همراهی مردم است، عنوان کرد: باید پاکبانان شهر شیراز را دریابیم و با اجرای این طرح همراهی مردم در تمیز نگه داشتن شهر  بیشتر خواهد شد.

مدیران شهرداری بایستی لباس کار بپوشند

رضا محمدیان رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت و گردشگری و زیارت نیز در این جلسه  اظهار کرد: مدیران شهرداری بایستی لباس کار بپوشند چرا که کت و شلوار لباس کار نیست بلکه لباس تشریفات و مهمانی رفتن است و چند صد میلیون تومان هزینه لباس مدیران و کارمندان شهرداری است بنابراین باید روی لباس فرم شهرداری تجدید نظر شود.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص یکی از شهرداران مناطق شهر تهران ابراز داشت: متاسفانه برخی افراد با خودزنی به دنبال خودنمایی هستند که در این مورد با برخورد شهردار تهران جمع شد اما در کشور گرفتار این موضوع هستیم که عده‌ای با خودنمایی به دنبال قدرت‌طلبی هستند.

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت و گردشگری و زیارت با بیان اینکه شهرداری شیراز هم از بقیه کشور مجزا نیست تصریح کرد: تاکید و خواهش و تمنای بنده به عنوان نماینده مردم شهر شیراز این است که شهردار  و مدیران شهرداری با کسانی که با خودنمایی به دنبال قدرت‌طلبی و گرفتن پست هستند برخورد جدی کنند نه اینکه فضا هم در اختیارشان بگذارند.

 محمدیان با بیان اینکه هیچ کدام از اعضای محترم شورا با مدیران شهرداری کار شخصی ندارند ابراز گلایه‌ کرد و گفت: اینکه با مدیران شهرداری تماسی گرفته می‌شود و پاسخ نمی‌دهند و یا در جلسه‌ای دعوت می‌شوند یا حضور پیدا نمی‌کنند و یا اگر تشریف‌فرما می‌شوند، مدارک و اسناد و توضیحات لازم را به همراه ندارند اصلأ در شأن کلان‌شهر شیراز نیست.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، طرح
نظرات بینندگان