کد خبر: ۱۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بازرس ویژه استاندار فارس:

مراکز عرضه کالا زیر ذره بین ناظران/ بازرسی و کنترل نامحسوس با قوت ادامه دارد

بازرس ویژه استاندار فارس از فعالیت بیش از ۱۵۰۰ تیم بازرسی در سراسر استان خبر داد و گفت: تمامی مراحل عرضه کالا زیر ذره بین ناظران و بازرسان است.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر دیمی بازرس ویژه استاندار فارس با اشاره به اجرای «طرح مردمی عادلانه کردن یارانه ها» توسط دولت، اظهار کرد: بازرسان و ناظرین ادارات جهادکشاورزی، صمت و تعزیرات حکومتی استان فارس قبل از اعلام این طرح، نسبت به اقدامات و مشکلات احتمالی توجیه شدند.

دیمی با بیان اینکه از زمان اجرای طرح، تیم های نظارتی در میدان حضور فعال پیدا کردند، تاکید کرد: نظارت ویژه برای جلوگیری احتمالی از اقدامات سودجویان و گران فروشی در سطح بازار ها، فروشگاه ها، انبار ها و حتی کشتارگاه های تمامی شهرستان های استان فارس علی الخصوص شهرستان شیراز صورت پذیرفت.

بازرس ویژه استاندار فارس از فعالیت بیش از ۱۵۰۰ تیم بازرسی در سراسر استان خبر داد و گفت: تمامی مراحل عرضه کالا زیر ذره بین ناظران و بازرسان است.

وی با بیان اینکه بازدید و سرکشی نامحسوس از فروشگاه های بزرگ و کوچک برای جلوگیری از تخلفات سودجویان ادامه دارد اضافه کرد: بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی توسط ۳ هزار ناظر طی هفته گذشته انجام شده است.

حجت الاسلام دیمی، تاکید استاندار فارس را درخصوص پیگیری مشکلات مردم و شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت: مشکلات مردم درخصوص «عدم دریافت یارانه» با توجه به استحقاق آن ها از دیگر مواردی بود که پیگیری شد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی شفاف، آگاهی بخشی و توضیح واضح مزایای اجرای این طرح می‌تواند مردم را قانع کند تا صبوری به خرج داده و نسبت به پایان شیرین آن امیدوار شوند‌.

بازرس ویژه استاندار فارس با اشاره به افزایش ۲۵ برابری جریمه های تعزیرات حکومتی تاکید کرد: کلیه واحدها در جریان باشند که بازرسی با جدیت ادامه دارد بنابراین هیچ تخلفی از دید بازرسان پنهان نخواهد ماند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان