کد خبر: ۱۵۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
گفتگوی شیرازه با عضو کمیسیون انرژی مجلس:

دولت در حال بررسی ساز و کار تهیه کالا برگ هاست/احتمالا مرغ و روغن شامل کالابرگ میشوند

رحیمی در خصوص ابهامات موجود پیرامون کالابرگ ها و اینکه به چه کلاهایی تعلق خواهد گرفت، اظهار کرد:فعلا برنامه کالابرگ فقط برای نان است اما دولت در حال بررسی سازو کار این طرح می باشد و صحبت از تهیه کالابرگ برای روغن و مرغ نیز شده است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، عبدالعلی رحیمی نماینده مردم شهرستانهای سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار این رسانه به برخی سوالات پیرامون یارانه ها و نحوه توزیع، و اقلامی که شامل یارانه شدند اشاره کرد و گفت: چیزی به نام چند برابر شدن یارانه ها نداریم فقط برای چند قلم کالای اساسی یارانه نقدی در نظر گرفته شده که بر اساس دهک بندی به عده ای 300 هزار تومان و عده ای 400 هزار تومان تعلق گرفته است





تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

وی با بیان اینکه یارانه جدید جز برای دهک دهم برای مابقی واریز شده که طبق دستورالعمل دولت برای جاماندگان نیز واریز خواهد شد، افزود: افرادی میتوانند بات مراجعه به سامانه ی اعلام شده توسط دولت مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند.


رحیمی همچنین با بیان اینکه بنا است نان و دارو گران نشود و یارانه های آن به گونه ای به عرضه کنند پرداخت شود که تاثیری بر قیمت این دو قلم کالا نداشته باشد، اظهار کرد: یارانه های جدید قابل برداشت شده و مردم می توانند یارانه یک ماه را برداشت کنند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


این نماینده مجلس به تفاوت 35 هزار تومانی مبلغ ذکر شده دولت و یارانه واریزی اشاره کرد و افزود:این مبلغ به خاطر کسر اقساط وامی است که در شرایط کرونا دولت به حساب هم وطنان واریز کرد و مقر شده بود ماهیانه از یارانه ها کسر گردد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه  به حذف ارز ترجیحی نیز اشاره ای نمود و گفت: اگر چه ممکن است در ابتدای شروع طرح فشار به برخی اقشار ضعیف وارد شود اما قطعا حذف ارز 4200 تومانی و پرداخت آن به صورت یارانه به نفع مردم خواهد بود.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

وی در خصوص ابهامات موجود پیرامون کالابرگ ها و اینکه به چه کلاهایی تعلق خواهد گرفت، اظهار کرد:فعلا برنامه کالابرگ فقط برای نان است اما دولت در حال بررسی سازو کار این طرح می باشد و صحبت از تهیه کالابرگ برای روغن و مرغ نیز شده است.

 انتهای پیام/س




نظرات بینندگان