کد خبر: ۱۵۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
رئیس هیئت کاراته استان فارس خبر داد:

راه اندازی سامانه‌ی ثبت اطلاعات جامع آماری مربیان، داوران قهرمانان و کاراته کاهای استان

رئیس هیئت کاراته استان فارس از راه اندازی سامانه‌ی ثبت اطلاعات جامع آماری مربیان، داوران قهرمانان و کاراته کاهای استان و کشور خبر داد و گفت: در این سامانه، احکام داوری ها و مربی گری ها، دریافت کمربند و حتی تقویم سالیانه سبکها و مسابقات و... ثبت خواهد شد و بزودی شاهد مکانیزه شدن امور مربوط به کاراته در کشور و استان فارس خواهیم بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، به نقل از روابط عمومی سبک سوکیوکوشین کاراته استان فارس، روز گذشته اعضای هیات رئیسه این سبک ،با احمد مبارکی رئیس هیات کاراته استان دیدار و حول مباحث مربوط به کاراته کاهای استان گفتگو کردند.

محمد حسین عسکری عضو هیئت رئیسه سبک سوکیوکوشین در ڪشور و نماینده این سبک در فارس،ابتدا انتصاب مجدد مبارکی را به عنوان رئیس هیات کاراته استان تبریک گفت و سپس به ارائه گزارش فعالیتهای یک ساله سبک در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

وی در ادامه به برنامه های سبک در سال جدید نیز اشاره‌ کرد و به برگزاری دوره‌های مختلف ارتقا داوری و مربیگری،استاژهای فنی و تمرینات مشترک، برگزاری مسابقات استانی و همچنین پیشنهاداتی در خصوص میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی اشاره کرد.

بزودی شاهد مکانیزه شدن امور مربوط به کاراته در کشور و استان فارس خواهیم بود

 در ادامه این دیدار مبارکی نیز به بخشی از برنامه های پیش روی هیات کاراته در فارس اشاره کرد و از راه اندازی سامانه‌ی  ثبت اطلاعات جامع آماری مربیان، داوران قهرمانان و کاراته کاهای استان و کشور خبر داد و گفت: در این سامانه، احکام داوری ها و مربی گری ها، دریافت کمربند و حتی تقویم سالیانه سبکها و مسابقات و... ثبت خواهد شد و بزودی شاهد مکانیزه شدن امور مربوط به کاراته در کشور و استان فارس خواهیم بود.

در این دیدار محمد حسین عسکری به عنوان نماینده سبک سوکیوکوشین در استان و عضو هیئت رئیسه سبک در ڪشور، اکبری نژاد به عنوان نماینده بانوان، زیاد عسکری بعنوان مسئول کمیته پیشکسوت کشور و عضو هیئت رئیسه استان و نصرتی نائب رئیس سبک در استان حضور داشتند.

لازم به ذکر است که در اواخر فروردین ماه سال جاری احمد مبارکی با کسب ۲۱ رای  از مجمع انتخابات هیئت کاراته  برای چهار سال پیش رو به عنوان رئیس هیات کاراته استان فارس انتخاب شد.

در پایان این نشست تندیسی به عنوان یادبود و قدردانی به رئیس هیئت کاراته استان تقدیم گردید.


 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان