کد خبر: ۱۵۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

دیدار رئيس کمیسیون فرهنگی شورا و معاون فرهنگی شهردار با کارکنان روابط عمومی شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، معاون فرهنگی شهردار و مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از تلاش و خدمات ارائه شده در عرصه آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های انجام شده تقدیر کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی،  علی‌اکبر سلطانی رئیس کمیسیون فرهنگی  و  سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز،  مصطفی مشفقیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و ابراهیم شیشه‌گر  مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر با حضور در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با مدیر کل و کارکنان دیدار و از تلاش و خدمات ارائه شده در عرصه آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های انجام شده تقدیر کردند.

علی‌اکبر سلطانی رئیس کمیسیون فرهنگی و سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در این ديدار  با بیان اينکه روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریتی است، اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و عموم مردم، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی دارند.

وی افزود: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ، گسترش تعامل و تفاهم مدیران با جامعه فعالیت کند، بسیار حائز اهمیت است.

مصطفی مشفقیان معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این ديدار تصریح کرد: امروزه نقش روابط عمومی در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر نقش، اهمیت و جایگاه روابط عمومی در دنیای ارتباطات گفت: نقش و جایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه‌ها جایگاهی رفیع و گرانقدر است و  آگاهی‌بخشی، اقناع و اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه‌ای آگاه و روزآمد مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه است.

رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز در این ديدار به تشریح اقدامات و فعالیت‌های ادارات اطلاع‌رسانی، ارتباطات‌ بین‌الملل، تشریفات، امور مراسم و مناسبت ها، اطلاع یابی و ارتباطات مردمی و برنامه ریزی، به ارائه گزارشی از اهم امور انجام شده پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روابط عمومی یک عنصر تقویت کننده و آگاهی‌بخش است، اظهار کرد: روابط عمومی یک عنصر قوی برای بالابردن تعهد سازمانی و تقویت کننده برنامه‌ها و سیاستگذاری‌هاست.

 جاویدی تصریح کرد: فعالیت روابط عمومی در دو بخش درون و برون سازمانی مشهود است که با انعکاس مطلوب رویدادها شکل و ساختار سازمان را نظم می‌دهد و  نگرش و ذهن مخاطبان بیرونی را در خصوص سازمان روشن و شفاف می‌کند و این وظیفه روابط عمومی را خطیر می‌کند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان