کد خبر: ۱۵۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
شیرازه پیگیری کرد:

ظرف دو روز آینده مشکلات برق روستای کورده رفع می شود/ قطعی برق به دلیل مشکل نرم افزاری است

شرکت برق منطقه ای فارس با نصب ژنراتور درصدد رفع مشکلات روستای کورده است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مردم شهرستان خنج طی تماس تلفنی و ارسال پیام به سامانه مردمی این رسانه از مشکلات چندین ساله برق در روستاهای کورده، فدویه و گرمشت این شهرستان خبر داده و خواستار پیگیر این موضوع شدند.

مردم روستاهای ذکرشده از ضعیف بودن برق در محل سکونت خود گلایه نموده و گرمای طاقت فرسا و سوختن لوازم برقی را از معضلات این روستا اعلام کردند.

در خصوص پیگیری این مطالبه مردمی به سراغ اسفندیاری سرپرست فرمانداری شهرستان خنج رفتیم اما وی تنها به یک جمله اکتفا کرد و گفت: مشکل به وجود آمده نرم افزاری می باشد و در حال رایزنی با برق منطقه ای فارس هستیم.

به همین منظور و جهت مشخص شدن زوایای این مطالبه مردمی به سراغ شرکت برق منطقه ای استان فارس رفته و نظر کارشناس این شرکت را جویا شدیم.

سیاوش چترسیماب مدیر خدمات مشترکین برق قارس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خط روستای کورده تا خنج هم طولانی است و هم بار زیادی دارد و به همین دلیل دچار آفت ولتاژ شده است و در بعضی مواقع باعث قطع برق برخی از مشترکین می شود.

چترسیماب در خصوص حل مشکل مردم روستای کورده تصریح کرد: شرکت برق منطقه ای دو ژنراتور را در این منطقه نصب کرده و در حال تست و راه اندازی ژنراتورها است و مشکلات مردم ظرف یکی دو روز آینده رفع می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع دائمی این مشکل، یک پست برق در کنار روستای کورده احداث می شود و در سال جاری به بهره برداری می رسد و مشکل ولتاژ روستای کورده و روستاهای همجوار حل می شود.

این کارشناس در خصوص مشکلات آفت ولتاژ در سایر نقاط استان اظهار کرد: ممکن است در برخی نقاط استان با افت ولتاژ در برخی ساعات روبرو باشیم اما این مسئله به اندازه روستای کورده حاد نیست.

 خبرنگار شیرازه جهت پیگیری روند کار و اطلاع از رفع مشکل روزهای آتی مجدد این مطالبه مردمی را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ر



نظرات بینندگان