کد خبر: ۱۵۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
در دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارسدبا وزیر علوم و تحقیقات صورت گرفت:

موافقت وزیر علوم و تحقیقات با پذیرش سه رشته آموزشی در آموزشکده فنی حرفه ای فیروزآباد

جامعی با زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کرد و با پذیرش دانشجو در ۳ رشته آموزشی آموزشکده فنی و حرفه‌ای فیروزآباد در سال تحصیلی جاری موافقت شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازهمحمد جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کرد و  با پذیرش دانشجو در ۳ رشته آموزشی آموزشکده  فنی و حرفه‌ای فیروزآباد در سال تحصیلی جاری موافقت شد.

در ابتدای این جلسه جامعی به عنوان نماینده و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در استان فارس گزارشی درخصوص روند پیشرفت و تکمیل  آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان فیروزآباد ارائه نمودند.

وی در خصوص تفاهم نامه منعقده با معاونت فناوری و نوآوری  وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و افتتاح و راه اندازی کارخانه فناوری و ساخت در دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس ضمن ارائه توضیحات لازم در مورد اقدامات انجام شده در این خصوص ضمن تشکراز همکاری و مساعدت های خیرالدین معاون محترم فناوری و نوآوری ، از مقام عالی وزارت برای افتتاح این مرکز دعوت به عمل آوردند. 

 زلفی‌گل وزیر علوم ضمن تشکر از پیگیری مجدانه مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی در خصوص راه اندازی آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان فیروزآباد ، درخصوص  فعال شدن این آموزشکده و همچنین درج ۳ رشته تحصیلی ابزار دقیق ، مکانیک خودرو و الکتروتکنیک  در دفترچه آزمون امسال دانشکده‌های فنی و حرفه ای کشور به منظور پذیرش دانشجو از مهر ماه سال جاری دستورات لازم را صادر فرمودند. 

لازم به توضیح است این جلسه با حضور قائم مقام وزیر سلیمانی ، معاون آموزشی عمو عابدینی ، خنیفر مدیر کل پارلمانی  و  فروردین نماینده محترم مردم شهرستان فیروز آباد در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید. 

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان