کد خبر: ۱۵۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۳ تير ۱۴۰۱
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در پاسخ به شیرازه خبر داد:

عدم اخذ مجوز جهت برگزاری برنامه اسکیت بلوار چمران از اداره ورزش و جوانان

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس در بیانیه ای که به شیرازه ارسال کرد از عدم اخذ مجوز جهت برگزاری برنامه اسکیت بلوار چمران از اداره ورزش و جوانان خبر داد و گفت:تخلف صورت گرفته در این راستا ، با عزل رییس هیأت اسکیت استان همراه بوده و دستور لازم به منظور برکناری تمامی افراد وابسته به هیأت های استان و شیراز صادر شده است .
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، شامگاه روز سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در تجمعی که به مناسبت روز جهانی اسکیت برد توسط عده ای محدود از نوجوانان شیرازی در بلوار شهید چمران شیراز برگزار گردید، متاسفانه صحنه هایی به وجود آورد که در تراز  فرهنگی و ورزشی سومین حرم اهل بیت (ع) نبود.

در این راستا خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شیرازه طی تماس تلفنی با مسئولین استان خواستار پیگیری ماجرا سهل انگاری شد که در این میان صورت گرفته است. 


در همین خصوص حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در بیانیه ای که به شیراز ارسال کرد از عدم اخذ مجوز جهت برگزاری این برنامه از اداره کل ورزش و جوانان خبر داد.

در این بیانیه آمده است:

در پی انتشار کلیپ گردهمایی در بلوار شهیدچمران شیراز به اطلاع شما مردم شریف و ولایتمدار استان می رساند که اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و اداره ورزش و جوانان شیراز هیچ گونه مجوز ، مشارکت و همکاری در هیچ سطحی با بانیان و برگزارکنندکان این اجتماع نداشته است.

مردم ولایت مدار استان مستحضر باشند که تنها برنامه هایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان فارس رسمیت و صلاحیت دارد که در موافقت و مجوز مکتوب حراست اداره کل ورزش و جوانان استان را به همراه داشته باشد که در برنامه مذکور هیچ گونه تقاضا و موافقت و مجوزی نه از سمت اداره کل ورزش و جوانان فارس و نه از سمت اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز صادر نشده است.

در پی درج لوگوی هیات اسکیت استان فارس و حضور برخی عوامل هیأت مذکور در این گردهمایی ، شایان ذکر است که تمامی هیأتهای ورزشی برای هر گونه فراخوان و برگزاری رویداد ورزشی می بایست مجوز رسمی اخذ کنند که تخلف صورت گرفته در این راستا ، با عزل رییس هیأت اسکیت استان همراه بوده و دستور لازم به منظور برکناری تمامی افراد وابسته به هیأت های استان و شیراز صادر شده است .

صفر پور در ادامه گفت:  لذا کنش عده ای به نام هیئت در برنامه مذکور نیز بدون وجاهت قانونی بوده است و از سمت اداره حقوقی اداره کل ورزش و جوانان فارس و در دستگاههای ذبربط ‌پی گیری خواهد شد.

اداره کل ورزش و جوانان فارس به یاری خدای متعال و در سایه سار حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام در دوران جدید خدمت رسالتی جز توسعه ورزش و رسم پهلوانی در راستای اعتلای نام ایران اسلامی عزیز و ایجاد شور و‌نشاط اجتماعی فاگیر در سطح جامعه ندارد و جنس خدمت در دوران جدید با جنس اباحه گری و پرده دری سازگار نیست بلکه مبنائا و اصولا در مقابل آن قرار گرفت است.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان