کد خبر: ۱۵۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۱
رییس اداره منابع طبیعی شهرستان فسا خبر داد:

بازگشت ۹ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در فسا به بیت المال

کریم نیا گفت: با تلاش منابع طبیعی این شهرستان و با هماهنگی مقام قضایی بیش از ۹ هکتار از اراضی ملی تصرف شده توسط سودجویان به بیت المال بازگشت.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، امید کریم نیا روز سه شنبه با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱تاکنون با اجرای ۴حکم قضایی با عنوان قلع و قمع و رفع تصرف اراضی ملی ، بیش از ۹ هکتار از زمین های ملی به بیت المال بازگشته ادامه داد: با توجه به این که بیش از ۱۲ مورد پرونده دیگر در محاکم قضایی در دست بررسی و در مرحله صدور رای است، پیش بینی می شود با تکمیل این پرونده‌ها حدود ۳۰ هکتار دیگر از زمین های تصرف شده تا پایان سال به اموال ملی باز گردد.

کریم نیا گفت: در یک سال گذشته ۲۲ مورد پرونده رفع تصرف، خلع ید و قلع و قمع در شهرستان فسا اجرا شده که در این  زمینه بیش از ۵۶ هکتار از اراضی ملی به دولت بازگشته است.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان فسا گفت: با سودجویان و متصرفان زمین های ملی برخورد شدید صورت می گیرد و طبق قانون، اراضی پس از رفع تصرف به اموال دولت باز می گردد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف زمین های ملی و قطع بوته و درختان جنگلی مراتب را به شماره ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: اراضی ملی ، فسا ، شیراز
نظرات بینندگان