کد خبر: ۱۵۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۱
معاون اقتصادی استاندار فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

بازگشت قیمتها به آخر فروردین

ربانی زاده از طرح دولت برای بازگشت قیمتها به 31 فروردین سال جاری با محوریت کارخانه ها خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محسن ربانی زاده، معاون اقتصادی استاندار فارس و سخنگوی طرح عادلانه سازی یارانه ها، در گفتگو با شیرازه از طرح دولت برای کاهش قیمت ها خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم کارگروه اقدام مشترک ملی، مقرر شده قیمتها ساماندهی شود و کار خانه ها قیمت ها را با در نظر گرفتن قیمتهای 31 فروردین تعدیل کرده و به این تاریخ برگردانند.

وی افزود: اگر افزایش قیمت هم صورت بگیرد، ابتدا باید توسط سازمان صمت بررسی شود و با هماهنگی معاون اقتصادی استانداری ها، قیمت نهایی مشخص و اعلام شود.

ربانی زاده توضیح داد: اجرای این تصمیم از مرکز و با محوریت کارخانجات شروع شده و به تدریج همه کارخانه ها موظف به اصلاح قیمتها می شوند، که پس از آن شاهد تعدیل قیمت در بازار باشیم.

وی در خصوص زمان اجرای این طرح گفت: ما منتظر هستیم که کارخانه های مرکز به عنوان پیشران طرح، کار خود را آغاز کنند تا کم کم در استانها به ویژه استان فارس، از طریق کارخانجات شروع کنیم.

سخنگوی طرح عادلانه سازی یارانه ها با بیان اینکه ساماندهی و تعدیل قیمتها در دستور کار دولت قرار گرفته است، گفت: چیزی که مشخص است سقف قیمتهای اعلام شده 9 قلم کالای دولتی است و گروه دوم که اتحادیه ها قرار شده با هماهنگی سازمان صمت، کسب قیمت کنند.

انتهای خبر/ ح
برچسب ها: قیمت ، رایانه ، فارس
نظرات بینندگان