کد خبر: ۱۵۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۹ تير ۱۴۰۱
پیگیری شیرازه جواب داد:

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از نخستین آموزشگاه غیر دولتی پهلوانی و زورخانه ای کشور در شیراز

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از نخستین آموزشگاه غیر دولتی پهلوانی و زورخانه ای کشور در شیراز بازدید کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، اخیرا مطلبی با عنوان"مسئولان فارس زورخانه ها را دریابند"در این پایگاه خبری منتشر شد و اداره کل آموزش و پرورش فارس اولین چراغ سبز را نشان داد و مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آئین اختتامیه مسابقات ورزشی فرهنگیان از احداث قریب الوقوع سالن ورزش زورخانه ای ویژه فرهنگیان در فارس خبر داد.

در ادامه ی واکنش های مسئولان فارس به خبر شیرازه، حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان فارس از زورخانه های گل محمدی و حیدر کرار شهرستان زرقان بازدید کرد و به بررسی روند ساخت سومین زورخانه شهر زرقان پرداخت.

در بخش سیدان شهرستان مرودشت نیز مسئولان به خبر شیرازه واکنش نشان داده و حجت الاسلام و المسلمین مسعود فرهادی امام جمعه بخش سیدان و هاشم امیری مسئول ورزش و جوانان این بخش با اعضای هیات امنا زورخانه شهدای شهر سیدان دیدار و گفتگو کرده و به بررسی مشکلات و موانع و راهکارهای پیشرفت و توسعه این ورزش پهلوانی در شهر سیدان پرداختند.

وزیر آموزش و پرورش نیز در سفر اخیر خود به شهر شیراز، کلنگ زورخانه ویژه فرهنگیان را به زمین زد.

در ادامه واکنش ها به پیگیری شیرازه، احمد محمودزاده معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از نخستین آموزشگاه غیر دولتی پهلوانی و زورخانه ای کشور در شیراز بازدید کرد.


در سفر یک روزه به استان فارس از اولین دبستان پهلوانی و زورخانه ای کشور در ناحیه ۳ شیراز بازدید کرد.

لازم به ذکر است دبستان پهلوانی و زورخانه ای بوستان توسط علیرضا هوشمند رئیس هیات زورخانه ای شیراز در سال ۱۳۹۱ تاسیس گردیده است.

این دبستان که با رویکرد ترویج فرهنگ پهلوانی و مرام جوانمردی مشغول به فعالیت می باشد دارای کلاسهای درسی با نام‌هایی همچون گذشت، دوستی، تواضع و ... می‌باشد و دانش آموزان با صفاتی همچون پیش سلام بودن، راه‌های مدیریت خشم و هنر صحیح نه گفتن آشنا می‌شوند.

خاطر نشان می شود در این آموزشگاه، ورزش زورخانه ای به صورت تخصصی در زورخانه امام علی(ع) ورزشگاه شهید ایت الله دستغیب شیراز به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ر


نظرات بینندگان