کد خبر: ۱۵۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۹ تير ۱۴۰۱
مدیرکل دفتر شهری وشوراهای استانداری فارس:

استقرار معاونت شورا در دفتر امور شهری و شوراها پیگیری می شود

طهماسبی در جمع روسای شورا های سراسر استان، خواستار بررسی عملکرد و کارنامه شوراها در یک سال گذشته شد و در خصوص رعایت تبصره ۳۰ ماده ۸۰ قانون شوراها الزام شورا به انتخاب حسابرس تا شهریور ماه تاکید کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی، مسعود طهماسبی، مدیرکل دفتر شهری وشوراهای استانداری فارس در جلسه هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی شهر های سراسر استان، برگزاری جلسات منطقه شهرداری ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: جلسات منطقه شهرداری ها در سه منطقه استان تاکنون برگزار شده و در برنامه پیشرو جلسات فصلی شوراها در رابطه با بررسی و حل مسائل و مشکلات شورا برگزار می شود.

وی ادامه داد: استقرار معاونت شورا در دفتر امور شهری و شوراها پیگیری می شود.

طهماسبی در ادامه خواستار بررسی عملکرد و کارنامه شوراها در یک سال گذشته شد و در خصوص رعایت تبصره ۳۰ ماده ۸۰ قانون شوراها الزام شورا به انتخاب حسابرس تا شهریور ماه تاکید کرد.

این مقام مسئول در ادامه نظافت شهر،زیباسازی، فضای سبز، مبلمان شهری، المان ورودی و خروجی های شهر را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: شهرداری ها تا ۱۵ هر ماه می بایست هزینه ها و درآمدهای خود را به شورا اعلام نمایند و هر ۶ ماه یکبار صورت جامع درآمد و هزینه را جهت اطلاع عموم در روزنامه ها درج نمایند و یک نسخه را به وزارت کشور ارسال کنند.

وی در پایان تکریم ارباب رجوع و جلب اعتماد عمومی را در حوزه خدمات شهری و شوراها را باعث پیوند مردم با خدمتگزاران خود دانست.

انتهای خبر/ح

نظرات بینندگان