کد خبر: ۱۵۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۹ تير ۱۴۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

درک صحیح مسوولان فارس در همه سازمان ها و نهادها در زمینه مبارزه با مواد مخدر ، استان برتر کشور است

محبی پور گفت: با توجه به درک صحیح مسوولان در همه سازمان ها و نهادها ، استان فارس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از استان های برتر کشور است و می توانیم الگویی برای کشور باشیم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اسماعیل محبی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از همایش شمیم پاکی به عنوان یکی از برنامه های پشتیبانی کننده از خانواده های آسیب دیده از اعتیاد نام برد و بر اهمیت توجه به موضوع اعتیاد و مواد مخدر از ابعاد مختلف، تاکید کرد.
وی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یک بعد از معضل مواد مخدر مبارزه با کسانی است که به دنبال سوداگری مرگ هستند و برای جامعه هزینه ایجاد می کنند و بخش دیگر آن مربوط به بخش های آسیب دیده از این سوداگری است.

محبی پور با اشاره به تشکیل دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان فارس با حضور دستگاه ها و نهادهای مختلف استان و با طراحی برنامه های مختلف در مسیر ترمیم این آسیب دیدگی ها افزود: یکی از محورهای فعالیت این دبیرخانه ، بازتوانی معتادان متجاهر ، معتادان خود معرف و یا افرادی است که از سوی خانواده ها معرفی می شوند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین از پیش بینی بخش مراقبت ویژه از خانواده های آسیب دیدگان مواد مخدر خبر داد و گفت: برنامه شمیم پاکی نمونه ای از برنامه های پشتیبانی کننده از خانواده های آسیب دیده و همچنین تجلیل از مراکزی که برای آموزش و بهبود شرایط تحصیلی فرزندان و دانش آموزان خانواده های آسیب دیدگان از اعتیاد و یا دانش آموزانی که موفقیت هایی را در سال تحصیلی گذشته داشته اند، تلاش کرده اند.

این مسئول: با توجه به درک صحیح مسوولان در همه سازمان ها و نهادها ، استان فارس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از استان های برتر کشور است و می توانیم الگویی برای کشور باشیم.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: هزینه پاک بودن بسیار کمتر از آلوده شدن به مواد مخدر یا پاک شدن از آن است؛ بنابراین افرادی که با تمام دشواری ها موفق به ترک اعتیاد شده اند، قابل تقدیر هستند.
برچسب ها: محبی پور ، فارس ، مواد مخدر
نظرات بینندگان