کد خبر: ۱۵۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

طرح توسعه یک مجتمع شیمیایی در شیراز با دستور رئیس جمهور افتتاح شد

طرح توسعه مجتمع شیمیایی آبنوس تولید کننده انواع چسب صنعتی مایع و رزین‌های آغشته‌سازی، با دستور از راه دور رئیس جمهور در شهرک صنعتی بزرگ شیراز افتتاح شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، عبدالعلی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، امرو صبح در آیین افتتاح این طرح گفت: مساله اصلی کشور همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز در سال های گذشته همواره بر آن تاکید داشته اند، بحث تولید، اشتغال و سرمایه گذاری است و تقویت و توسعه این بخش‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند.

 وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین افزود: آن تولیدی برای ما اهمیت دارد که مبنای علمی و دانش بنیان داشته باشد و بتواند نیازهای کشور را بطرف کرده و اشتغال ایجاد کند.

کریمی ادامه داد: انتظار است این واحد تولیدی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با مراکز علمی و پژوهشی ارتباط نزدیک برقرار کند و شعار امسال را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: امیدواریم طرح‌های متعددی که امروز در کشور با دستور رئیس جمهوری افتتاح می شوند بتوانند به حل بخشی از مشکلات کشور در حوزه تولید و اشتغال کمک کرده و همواره شاهد توسعه بخش های مختلف کشور به ویژه حوزه صنعت باشیم و دولت نیز در این مسیر هرگونه حمایتی که لازم باشد انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بحث کمبود زمین و توسعه آن است که امیدواریم با اختصاص زمین در این شهرک یا نقاط دیگر شاهد اجرای طرح توسعه این شهرک و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید با حمایت استاندار فارس باشیم.

کریمی همچنین ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان سازام صنعت، معدن و تجارت فارس و سایر مجموعه های مرتبط، واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل نیز مجددا به چرخه تولید بازگردند.

طرح توسعه مجتمع شیمیایی آبنوس تولید کننده انواع چسب صنعتی مایع و رزین‌های آغشته‌سازی با ظرفیت تولید سالانه ۳۲ هزار تن، سرمایه گذاری ۲ هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر افتتاح شد.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ارتباط ویدیوکنفرانس دستور بهره‌برداری از این طرح‌ را صادر کرد.

انتهای پیام/ف

منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان