کد خبر: ۱۵۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۲ تير ۱۴۰۱

بهره برداری از طرح گازرسانی به عمادشهر لارستان

طرح گازرسانی به عمادشهر و ۲۲ روستای بخش صحرای باغ با حضور استاندار فارس و با هزینه یکصد و پنجاه میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در بیست و هفتمین سفر خود به جنوب استان به  شهرستان لار سفر کرد.

وی در مراسم بهره‌برداری از طرح گازرسانی به عماد شهر و ۲۲ روستای بخش صحرای باغ شهرستان لار پس از استماع مطالبات مردم منطقه، گفت: وظیفه دولت خدمتگذاری است و مطالبات مردم پیگیری خواهد شد؛ چراکه عمادشهر و لارستان سرزمین مستعدی با مردمان تلاشگر و با انگیزه است.
 
ایمانیه ضمن تقدیر از  زحمات شرکت گاز استان، با بیان اینکه امیدواریم تا سال آینده در این شهرستان به تمامی شهرها و روستاها خدمات زیربنای گازرسانی ارائه شود، اظهار کرد: باید در مصرف منابع خداوند از جمله گاز، صرفه جویی و افزایش بهره وری انجام شود چراکه نوع مصرف در کشور ما در سراسر دنیا بی مثال است.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه جاده کنونی عماد شهر در شأن مردم نیست، بیان داشت: دولت برای بهبود وضعیت گام های موثر برخواهد داشت و در کنار آن، خیرین جدی تر نسبت به گذشته وارد میدان شوند و تفاهم نامه بین فرمانداری و خیرین برای هم افزایی در تعریض جاده منعقد گردد.

وی مشکل کمبود آب در منطقه صحرای باغ لارستان را مورد توجه قرار داد و افزود: از طریق انتقال آب خلیج فارس، سد سلمان و افزایش آبخیزداری رفع مشکل آب انجام می شود.

ایمانیه با بیان اینکه سطح سلامت منطقه باید ارتقا پیدا کند، در خصوص ساخت بیمارستان توضیح داد: به ازای هر هزار نفر جمعیت یک تخت تعلق می گیرد اما با ورود خیرین برای ساخت و تجهیز به شرط آن که توسط خودشان اداره شود هیچ منع قانونی وجود ندارد.

استاندار فارس با اشاره به توسعه پایدار در منطقه، اضافه کرد: زیر ساخت هایی نظیر برق و آب لازمه توسعه است؛ بنابراین همزمان با آب و برق، احداث شهرک صنعتی هم پیگیری می شود.

نماینده عالی دولت در فارس ظرفیت مناسب کشاورزی در  بخش صحرای باغ را مورد توجه قرار داد و در ادامه گفت: در  کشاورزی برای رشد کیفیت محصولات کمک خواهیم کرد و  تاسیس ادارات  آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی در عماد شهر پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: نگاه دولت سیزدهم عدالت محور است و امیدواریم در این منطقه بتوانیم عدالت خدمات و خدمت درخور مردم شریف منطقه را ارائه کنیم.

ایمانیه حضور توام با آرامش و همدلی شیعیان و اهل تسنن در منطقه صحرا باغ را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: حتما در کنار  برادران اهل تسنن با وحدت کامل در مقابل دشمنان اسلام خواهیم ایستاد.

انتهای خبر/ح
برچسب ها: گاز ، فارس ، لار
نظرات بینندگان