کد خبر: ۱۵۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۱

پیکر مطهر سروان شهید رضا کریمی در شیراز به خاک سپرده شد

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری سروان شهید رضا کریمی با حضور فرماندهان نظامی، مسئولان استانی، خانواده معظم شهید و کارکنان نیروهای مسلح در شیراز، سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه ،امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در مراسم وداع با شهید کریمی که در میدان صبحگاه تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار شد، در  سخنانی با عرض تبریک و تسلیت شهادت این شهید گفت: شهید کریمی به تصدیق والدین، همسر و همرزمانش همیشه آرزوی شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام) را داشته و از آنجا که تیپ قهرمان ۵۵ هوابرد در دوران دفاع مقدس ۲۳۰۰ شهید، بیش از ۱۲ هزار جانباز  و ۱۳۰۰ آزاده سرافراز تقدیم انقلاب نموده، می توان دریافت که در حقیقت آرزوی دیرینه این مرد آسمانی اجابت گردیده است.

وی  افزود: همه سربازان ایران اسلامی راه شهیدان را سرلوحه زندگی خود قرار داده و افتخار شهادت در راه خدا نصیب تمام افرادی شود که مخلصانه برای اعتلای نظام مقدس اسلامی ایران تلاش و کوشش می کنند.
پیکر مطهر سروان شهید رضا کریمی در شیراز به خاک سپرده شد
در ادامه مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید گرانقدر با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی و مردم شهید پرور شیراز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار و سپس در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت این شهید نیز امروز ساعت ۱۶ در مسجد خاتم الانبیا واقع در خیابان احمدی جنوبی شیراز برگزار می‌شود.

گفتنی است که سروان شهید رضا کریمی از حافظان قرآن کریم و فرمانده یکی از گروهان‌های پیاده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز بود که در حین اجرای عملیات آموزش چتربازی در منطقه نصرآباد اصفهان دچار سانحه گردیده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر مطهر سروان شهید رضا کریمی در شیراز به خاک سپرده شد


پیکر مطهر سروان شهید رضا کریمی در شیراز به خاک سپرده شد

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان