کد خبر: ۱۵۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۳ تير ۱۴۰۱
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس خبر داد:

آغاز بهره‌برداری از گام نخست طرح آبرسانی به ارسنجان فارس

بدری گفت: با تلاش بی وقفه کارشناسان این شرکت و عوامل دستگاه نظارت و پیمانکار، فاز اول پروژه آبرسانی آب شرب به ارسنجان تکمیل گردید و در آستانه عید غدیر خم،بهره برداری از این فاز آغاز شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سیاوش بدری، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس گفت: با تلاش بی وقفه کارشناسان این شرکت و عوامل دستگاه نظارت و پیمانکار، فاز اول پروژه آبرسانی آب شرب به ارسنجان تکمیل گردید و در آستانه عید غدیر خم،بهره برداری از این فاز آغاز شد.

وی در این باره افزود: فاز اول پروژه­ آبرسانی به ارسنجان تکمیل گردید و به شبکه­ توزیع آب­ شهری تحویل شد. عملیات اجرایی پروژه­ آبرسانی به ارسنجان با هدف تامین کمبود آب شرب شهر ارسنجان  از تیرماه ۱۴۰۰ آغاز گردیده است.

بدری گفت : این طرح شامل ۵۴ کیلومتر اجرای خط لوله انتقال آب، ۱۳ هزار و ۳۰۰ مترمکعب مخازن ذخیره و تعادلی، خرید تجهیزات و اجرای یک باب ایستگاه پمپاژ، حفاری و تجهیز ۷ حلقه چاه آهکی، عملیات برق رسانی و خرید و نصب شیرآلات و متعلقات خط انتقال می­ باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس افزود: در این مرحله با توجه به شرایط بحرانی آب شرب ارسنجان در فصل گرم تابستان، آب به مخزن ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی این شهر تحویل گردید.

فاز دوم این پروژه شامل اجرای رینگ شهر ارسنجان و تکمیل خط انتقال و تاسیسات مورد نیاز برای تامین آب شرب تعدادی از روستاهای این شهرستان می باشد.

انتهای خبر/ح

برچسب ها: آب ، انتقال ، ارسنجان ، فارس
نظرات بینندگان