کد خبر: ۱۵۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه:

هنوز هم کسانی هستند که همانند امام حسین(ع) قیام کنند

سردار بوعلی گفت:اگر ۱۴۰۰ سال از قیام امام حسین (ع) و یارانش گذشته اما باز هم کسانی هستند که همانند سید الشهدا سرشان به نیزه رود و راه امام حسین ( ع) را ادامه دهند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یداله بو علی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه مراسم تشییع سردار شهید عبدالله اسکندری در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت:آنچه شهدای مدافع حرم  در دفاع از خریم  آل الله انجام دادند، این بود که  ثابت کردند پاسداران حریم  اهل بیت همواره در هر  میدان و نقطه ای از این جهان  آماده هستند که فداکاری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ثابت کردند که شیعه ی  مولا امیر المومنین هستند و راه سید الشهدا امام حسین (ع) همچنان ادامه دارد، افزود: همانطور که امام حسین (ع) و یارانشان در کربلا در روز عاشورا فداکاری کرده و سرشان بر نیزه رفت و این حرکت برای همیشه در تاریخ جاری شد،  شهدای مدافع حرم، حاج قاسم سلیمانی و سردار اسکندری هم  ثابت کردند که در همان مسیر حرکت میکنند.

سر دار بوعلی با بیان اینکه پیام تشییع امروز شهید مدافع حرم، حاج عبدالله اسکندری به مردم دنیا این است که  شهیدان مدافع حرم یاران حسین هستند تصریح کرد: اگر 1400 سال  از آن قیام گذشته اما باز هم کسانی هستند  که  همانند سید الشهدا  سرشان به نیزه رود و راه امام حسین ( ع)  را ادامه دهند.

انتهای پیام/ف/س
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان