کد خبر: ۱۵۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی فارس در گفتگو با شیرازه:

نقاطی از دنیا مظلومانی هستند که امیدشان به جمهوری اسلامی است

سردار حبیبی گفت: کسانی که عشقشان به امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی بود پای میدان آمده و برای ارامش و آسایش مردم جنگیدند و یکی از این شهیدان شهید اسکندری بود که رفت تا آسایش و ارامش خود و جانشان و سرش را همچون امام حسین (ع) داد و همانند سید الشهدا بر نیزه رفت و یک دنیا را تکان داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در حاشیه مراسم تشییع شهید عبدالله اسکندری در گفتگو با شیرازه، با بیان اینکه  هرکسی که بخواهد امنیتش را در این دنیایی که زور مداران و گردن کشان عربده می کشند داشته باشند گفت: وقتی دشمن  به ما نزدیک شده به گونه ایی که بغل گوش ما می آید  و مارا تحدید میکند  ما باید آنهارا دور کنیم.

وی در ادامه افزود : در نقاطی از  دنیا مظلومانی هستند که امیدشان به جمهوری اسلامی است و نباید بگذاریم کربلا  مثل 1400 سال پیش تکرار شود و اگر تکرار شد  باید دشمن نابود گردد  و ما نیز می بایست با اقتدار جلوی دشمن باشیم .

 سردار حبیبی در پایان بیان کرد:  کسانی که عشقشان به امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی بود به میدان آمده و  برای آرامش و آسایش مردم جنگیدند و  یکی از این شهیدان  شهید اسکندری بود که رفت تا آسایش  و آرامش مردم پایدار بماند و جانش را همچون امام حسین (ع) داد و همانند سید الشهدا سرش بر نیزه رفت  و با این کار خود یک دنیا را  تکان داد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان