کد خبر: ۱۵۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس در گفتگو با شیرازه:

شهید اسکندری نماد عاشورایی شهدای مقاومت استان فارس است

استوار میمندی گفت:مدافعان حرم در کانون فتنه قدم گذاشته و با حضور خودشان چشم دشمنان و فتنه هایشان را کور کردند و ما امروز امنیت، عزت کشور جمهوری اسلامی ایران را به خاطر وجود شهدای مدافعان حرم داریم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،حجت‌الاسلام محمد استوار میمندی مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت:  نقش مدافعان حرم  این بود که  در حفظ کیان عزت جامعه  و امنیت  مرز های  جمهوری اسلامی ایران کوشیدند.

وی در ادامه افزود : در این چند سالی که فتنه تکفیری ها با حمایت صهیونیست ها و همچنین آمریکایی ها در جریان بود قابل تحلیل است و از طرف  دیگر تکفیری ها عزمشان جذب بود که کمر جبهه مقاومت را بشکنند  و جریان نظام سلطه  به دنبال  این بود که بازو های برون مرزی  جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی  ایران را از بین ببرند  اما موفق نشدند.

استوار میمندی با بیان اینکه با  تصرف سوریه و سقوط  دولت مدافع  مقاومت سوریه کمر جبهه  مقاومت می شکست و  دسترسی جبهه مقاومت  فلسطین و حزب الله لبنان  به جمهوری اسلامی قطع میشد تصریح کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند قطعا دشمنان  با بینش ها و رویکرد های تکفیری که داشتند حرم اهل بیت در سوریه و عراق به مخاطره  می افتاد و در معرض  تحریف قرار میگرفت.

مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس در ادامه خاطر نشان کرد : مدافعان حرم  در مرحله اول دفاع از حرم را رسالت خود دانسته و با تلاش ، حرکت خودشان اجازه ندادند  دشمنان تعرضی به حرم عتبات عالیات و به حرم امام حسین (ع) ، حضرت زینب (س) ، حضرت رقیه (س)  داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه مدافعان حرم نقش مهمی در تامین امنیت  مرز های جمهوری اسلامی بود گفت:مدافعان حرم در کانون فتنه  قدم گذاشته و با حضور خودشان  چشم دشمنان و فتنه هایشان را کور کردند و ما امروز امنیت، عزت  کشور جمهوری اسلامی  ایران را از وجود شهدای مدافعان حرم داریم.

وی در پایان با بیان اینکه تکفیری ها با رفتار های خبیثانه ای که داشتند با بی رحمی سر مدافعان حرم را از بدنشان جدا میکردند و  به نمایش میگذاشتند بیان کرد: شهید عبدالله اسکندری شهید  بی سر استان فارس  که بعد از شهادت  هماننده امام حسین ( ع) سرش را از بدن جدا کردند و به نیزه زدند. قطعا این شهید  نماد عاشورایی شهدای مقاومت استان فارس است.

انتهای پیام/ح/ف



برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان