کد خبر: ۱۵۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
نائب رئیس شورای شهر شیراز خبر داد:

برنامه ۵ ساله حمل و نقل شیراز تدوین می‌شود

تذروی از تدوین برنامه ۵ ساله اهداف کمی و کیفی شهرداری این کلانشهر در حوزه حمل و نقل خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمدتقی تذروی امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اهداف کمی و شاخص‌های برنامه ۵ ساله ۱۴۰۴-۱۴۰۰ شهرداری شیراز مرتبط با حوزه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک پس از برگزاری چندین جلسه کمیسیون در راستای همین موضوع و با استفاده از نظرات مشاورین این کمیسیون و همچنین با مشارکت شهروندان بزای اعلام نظرات و پیشنهادات، برگزاری وبینارهای تخصصی با افراد صاحب نظر در حوزه حمل و نقل، بررسی و رفع موارد مد نظر برای تصویب به شورا ارسال شده است.

وی افزود: اهداف برنامه ۵ سال آینده کمیسیون حمل و نقل که تمام موارد در راستای رویکرد ۷۲ گانه شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۱ تکلیف بودجه، ۱۱۳پروژه ستاره دار و طرح جامع حمل و نقل است که در سرفصل‌های حمل و نقل عمومی، شبکه معابر، مدیریت ترافیکی و توقفگاه‌ها ارائه شده است.

تذروی بیان کرد: قدم برداشتن در راه این اهداف و گم نکردن مسیر هدف بسیار مهم است، که طرح جامع حمل و نقل همانند یک چشم انداز عمل می‌کند و مسیری برای رسیدن به هدف است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز  خاطرنشان کرد: انتظار بنده و تمام مردم شهر شیراز از معاونت حمل و نقل و مشاورین این است که تمام موارد عنوان شده و مطرح شده در این کمیسیون دسته بندی شود.

وی در پایان گفت: تمام موارد اهداف دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز که از جمله: توسعه پایدار حمل و نقل، هوای پاک، دسترسی به اهداف هوشمند ترافیک، افزایش مطلوبیت و تمایل استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، چابک سازی سیستم حمل و نقل، عدالت محوری و ارائه خدمات، برنامه‌های مدیریت ترافیک فرهنگ سازی ترافیک است که تمام این موارد در راستای رویکرد ۷۲ گانه شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۱ تکلیف بودجه، ۱۱۳پروژه ستاره دار و طرح جامع حمل و نقل است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان