کد خبر: ۱۵۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۸ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

تبریک رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس به مناسبت روز خبرنگار به اصحاب رسانه

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در پیامی روز خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه استان فارس تبریک گفت.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در پیامی روز خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه استان فارس تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اقتضای جان چو ای دل آگهی است       هر که آگه تر بود جانش قوی است

۱۷ مرداد ماه روز پاسداشت قلم و قلم به دستانی است که در عرصه اطلاع رسانی دقیق به جامعه همواره حیثیت وشرف خود را گروِ گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی‌کنند، روز تجلیل از خبرنگارانی که در راه خدمت به دین خدا و مردم، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، یادآور تلاش‌ها و خدمات جامعه بزرگ خبری و اصحاب رسانه است و امسال تلاقی آن با ایام عاشورای حسینی، بیانگر مفاهیمی عمیق و یادآور رسالت مهم روشنگری، تبیین و حقیقت‌جویی  در رسالت خبرنگاری است.

 این روز فرصتی است که از زحمات فعالین عرصه رسانه و خبر، که چه در فضای مجازی، چه در سایت‌های خبری، چه در روزنامه‌ها و نشریات مکتوب، و... فعالیت می‌کنند، قدردانی شود.

بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه وامدار فداکاریها، شب زنده داری ها، و خدمات سریع و دقیق اصحاب رسانه  است.

اینجانب، به نوبه ی خود،  این روز بزرگ را به فعالان عرصه اطلاع رسانی، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، و امید دارم که با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح آگاهی جامعه موفق و موید باشند.

و من الله توفیق
محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس
نظرات بینندگان