کد خبر: ۱۵۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص):

شهید اسکندری برای حضور در سوریه سر از پا نمی شناخت/ باید از شهدا چگونه زیستن را بیاموزیم

اسدی بیان کرد: لحظه ای که به شهید اسکندری زنگ زدم و از وی خواستم به سوریه بیاید و به ما کمک دهد، سر از پا نمی شناخت.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار محمد جعفر اسدی معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) صبح امروز چهارشنبه 19 مرداد ماه در آیین سومین روز خاکسپاری شهید بی سر سپاه اسلام سردار عبدالله اسکندری که در سومین حرم اهل بیت برگزار شد اظهار کرد: مردم فارس و شیراز سنگ تمام گذاشته و در روز عاشورا، شمه ای از کربلا را تشییع کردند.

وی تصریح کرد: خداوند ابزار بقای همه موجوداتی را که خلق کرده در درون خودشان قرار داده تا این موجودات زنده بمانند اما ۱۲۴ هزار پیغمبر مبعوث شدند تا به ما چگونگی زیستن را بیاموزند و این چگونه زیستن فقط مخصوص ما انسان هاست.

اسدی در مورد سبک زندگی غربی بیان کرد: در کشورهای غربی، افراد برای زنده ماندن حاضرند هر جایی را غارت کرده و هر جنایتی را مرتکب شوند.

وی افزود: تمام تلاش دشمنان این است که به ما بگویند چگونه زنده بمانیم نه اینکه چگونه زندگی کنیم.

اسدی در مورد سبک زندگی شهدا ابراز کرد: شهدا فهمیدند که چگونه باید زندگی کنند نه اینکه چگونه زنده بمانند.

وی تصریح کرد: احمق هایی که خود را عقل کل دانسته و معتقد بودند ما برای زنده ماندن باید با شیطان مذاکره کنیم.

معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) عنوان کرد: با تمام افتخاراتی که ما ایرانی ها داریم، در 8 سال دفاع مقدس یکبار ندیدم یک بیت از شاهنامه به کمک رزمندگان ما بیاید اما پرچم سه رنگ ایران را سربندهای یا زهرا(س) و یا حسین(ع) حفظ کرد و سربندهای یا ابوالفضل(ع) به این پرچم عزت داد.

اسدی بیان کرد: کسی بخواهد شهید عبداله اسکندری، خلیل مطهری نیا و شیرعلی سلطانی را بشناسد باید وارد آن دنیا شود.


وی افزود: همه تلاش طرف مقابل این است که بگوید باید با شیطان مذاکره کنیم تا مردم زنده بمانند و به دروغ می گویند سایه جنگ را ما از سر مردم برداشتیم در حالی که شهید اسکندری ها و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و رهبری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت سایه جنگ را از سر مردم کم کرد.

اسدی در مورد نحوه حضور شهید اسکندری در سوریه ابراز کرد: لحظه ای که به شهید اسکندری زنگ زدم و از وی خواستم به سوریه بیاید و به ما کمک دهد، سر از پا نمی شناخت و به همسرش گفته بود من را به فرودگاه برسانید و با اولین پرواز به سوریه آمد و در آنجا آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و خداوند نیز از وی پذیرفت.

وی در مورد جزییات شهادت شهید اسکندری ابراز کرد: در شب شهادت شهید اسکندری، مسلحین فیلم شهادت این سردار را منتشر کردند و دو روز بعد روزنامه های زنجیره ای همه احوالات شهید اسکندری را منتشر کردند و بعد دشمن این سردار عزیز را شناخت و سر از تنش جدا کرد و در ابتدا وی را نشناخته بودند.

اسدی خاطر نشان کرد: بزرگی میگفت جنگ هم تمام شد و شهید نشدیم، من گفتم اگر ما کار کنیم درب منزل هم امکان شهادت ما وجود دارد و ما باید از محرم و صفر توشه بگیریم و راه چگونه زیستن را از اهل بیت فرا بگیریم.

انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان