کد خبر: ۱۵۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید اسکندری عنوان کرد:

هیچ سعادتی بالاتر از مجاهدت در راه خداوند و شهادت در راه او نیست

شکری گفت: هیچ سعادتی بالاتر از مجاهدت در راه خداوند و شهادت در راه او نیست و سردار شهید حاج عبدالله اسکندری نیز مجاهدی نستوه و خستگی‌ناپذیر بود که در راه دفاع از حریم حرم مطهر حضرت زینب (س) به شهادت رسید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شیراز ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار بی سر مدافع حرم شهید حاج عبدالله اسکندری و دیدار با خانواده این شهید گرانقدر، در دیدارهایی جداگانه با مدیران عامل تشکل‌های شاهد و ایثارگر، کارکنان بنیاد فارس و جانباز دفاع مقدس «منصور محمد صادقی» گفت‌وگو کرد.

وی در ابتدای این سفر در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج عبدالله اسکندری، مدیرکل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس شرکت کرد و سپس در دیدار با خانواده این شهید گرانقدر، نسبت به مقام شامخ سیدالشهدای مقاومت در استان فارس ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده معزز سردار شهید حاج عبدالله اسکندری گفت: این شهید گرانقدر در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خود را فدا کرد و در این راه سرش نیز به روی نیزه رفت.

حجت الاسلام والمسلمین شکری افزود: هیچ سعادتی بالاتر از مجاهدت در راه خداوند و شهادت در راه او نیست و سردار شهید حاج عبدالله اسکندری نیز مجاهدی نستوه و خستگی‌ناپذیر بود که پس از دوران بازنشستگی برای جهاد فی سبیل الله عازم سوریه شد و در راه دفاع از حریم حرم مطهر حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

وی در ادامه ضمن دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور را به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شکری در این مراسم ضمن تبیین جایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: نقش اصلی این حوزه راهبری دینی، اعتقادی و بصیرتی است و همچون نوری است که می‌تابد و تاریکی‌ها را روشن می‌کند تا با بصیرت، مسیر درست را بشناسیم و از این راه فاصله نگیریم.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان