کد خبر: ۱۵۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
گفتگوی شیرازه:

میدانی که انتظار زیبا شدن دارد

معصومی گفت: در واقع میدانی نیست بیشتر جهت تسهیل عبور و مرور و ماشین آلات سنگین است همچنین ماشین آلات سنگین و ترافیک وحشتناک معادن روی آن قراردارد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،چند روز پیش عکس هایی با موضوع عدم زیبا سازی میدان  شهرک فجر ( دوکوهک ) به سمت ورودی  این شهرک به دستمان رسید که نشان می دهد این میدان  چند سال است  فاقد هرگونه نماد شهری و یا حتی فضای سبز است و در این سال ها هیچگونه رسیدگی نشده است.

یکی از مخاطبان پایگاه تحلیلی خبری شیرازه  این مطلب را در قالب یک شهروند خبرنگار برای ما ارسال کرده و خواهان پیگیری موضوع از شهرداری منطقه ۱۰شیراز شد 

 در همین راستا خبرنگار شیرازه به سراغ  سعید معصومی شهردار منطقه ۱۰ رفته و با وی به گفتگو پرداخته است.

وی در این خصوص گفت: در ارتباط با میدان به دلیل اینکه در محدوده طرح ترافیکی قرار داشته و در واقع میدانی نیست که بتوان زیبا سازی انجام شود.

معصومی در ادامه افزود: این میدان بیشتر برای تسهیل عبور و مرور و ماشین آلات سنگین است همچنین ماشین آلات سنگین و ترافیک وحشتناک معادن  روی آن قراردارد.

شهردار منطقه  ۱۰ شیراز با اشاره به  تردد کامیون ها در جاده معادن بیان کرد: با بهره برداری جاده  معادن که  در بالا دست شهرک فجر است  و زمانی که کامیون تردد نکند  و به عبارتی محلی شود روی زیبا سازی کار خواهیم کرد.

وی  در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود که  کامیون ها  در منطقه و میدان تردد میکنند کار خاصی نمیتوان انجام داد.

در پایان پایگاه تحلیلی خبری شیرازه جهت بهبود وضعیت شهرک دوکوهک شمالغرب شیراز  پیگیر  بهره برداری جاده معادن بالا دست شهرک فجر میشود.

انتهای پیام/ف

میدانی که انتظار  زیبا شدن دارد

میدانی که انتظار  زیبا شدن دارد





برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان