کد خبر: ۱۵۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
فرماندار شیراز:

بهبود پیگیری ایثارگران بهتر شهر شیراز،با انتصاب مشاور فرماندار در امور ایثارگران

شیبانی، با بیان اینکه حدود 50 درصد جمعیت فارس و بیش از 80 درصد مسائل استان در شهرستان شیراز است و آمار خانواده شهدا، ایثارگران، رزمندگان نیز در شهرستان شیراز بیش از سایر نقاط استان است، گفت:جای مشاوری برای پیگیری امور ایثارگران شهرستان شیراز در فرمانداری شیراز خالی بود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، لطف الله شیبانی، فرماندار شیراز  امروز چهارشنبه 19 مرداد در آئین معارفه مشاور فرماندار شهرستان شیراز در امور ایثارگران گفت: جای مشاوری برای پیگیری امور ایثارگران شهرستان شیراز در فرمانداری شیراز خالی بود.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: از ابتدای قرار گرفتن در جایگاه فرماندار شیراز، برای انتخاب شخص مناسبی در این جایگاه اقدام و بررسی به عمل آورده شد و «قاسم مهدوی» به عنوان مشاور فرماندار شهرستان شیراز در امور ایثارگران انتخاب شد.

وی اضافه کرد: حدود 50 درصد جمعیت فارس و بیش از 80 درصد مسائل استان در شهرستان شیراز است و آمار خانواده شهدا، ایثارگران، رزمندگان نیز در شهرستان شیراز بیش از سایر نقاط استان است که وجود یک مشاور در این زمینه را ضروری می ساخت.

شیبانی تاکید کرد: امیدواریم این انتصاب آغازی برای پیگیری بهتر امور ایثارگران شهرستان شیراز باشیم و حضور شماری از مسئولان و ایثارگران را در این محفل ارج می نهیم.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان