کد خبر: ۱۵۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
مدیرکل بنیاد شهید استان فارس:

اصحاب رسانه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند

بیانی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار از اصحاب رسانه خواست با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا، جانبازان و آزادگان باشند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید استان فارس امروز در پیامی ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار از اصحاب رسانه خواست با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا، جانبازان و آزادگان باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در ابتدای این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی، از تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد و اظهار داشت: هفدهم مرداد، فرصتی برای بیان ارج نهادن به مسئولیت و تلاش بی وقفه خبرنگاران متعهدی است که رسانه را سنگر دفاع از امنیت و استقلال کشور و خنثی نمودن توطئه قدرت‌های استکباری قرار داده اند.

ابراهیم بیانی گفت: نقش آفرینی مهم اصحاب رسانه در بیان و نمایش موفقیت‌ها و حماسه سازی‌های تاریخ ساز ملت ایران از جایگاه ویژه‌ای برخورداربوده و امروز خبرنگاران متعهد کشورمان در زمینه مقابله با توطئه‌های شوم رسانه‌های معاند و افشاگری نقشه‌های دشمنان نیز به خوبی اقدام نموده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: خبرنگاری رسالتی بس خطیر است چرا که خبرنگاران با خردورزی و فراهم آوردن حقایق سعی در آگاه سازی و بیداری جامعه دارند.

بیانی با تاکید بر اهمیت نقش خبرنگاران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هدف اصلی در بنیاد شهید و امور ایثارگران است و باید بیش از این در حوزه ایثار اجتماعی کار شود چرا که ترویج فرهنگ ایثار موجب تلطیف فضای جامعه، افزایش مودت و دوستی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‎شود.

وی همچنین افزود: روزنامه نگاری دفاع مقدس فقط ثبت خاطرات آن دوران نیست بلکه بخشی ازهویت فرهنگی جامعه است و خبرنگارانی که در حوزه ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند اشاعه دهنده و مروج سبک زندگی ایثارگران هستند و در واقع تاریخ را ثبت می‌کنند و بسیار پرتلاش عمل کرد‌ه‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: خبرنگاران با حضور در عرصه نبرد رسانه‌ای که بخش مهمی از جنگ نرم به شمار می‌رود وظیفه‌ای مانند سربازان و افسران فداکار را در خط مقدم این رویارویی فرهنگی به دوش می کشند.

بیانی در ادامه از همت و تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ در انعکاس خبرهای حوزه ایثار و شهادت و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد و گفت: امید است با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، بنیاد شهید ، فارس
نظرات بینندگان