کد خبر: ۱۵۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان پاسارگاد استان فارس منصوب شد

از زحمات سجاد مرادی مدیر سابق اداره آموزش و پرروش شهرستان پاسارگاد تقدیر و یدالله نوروزی به سمت مدیر جدید این اداره منصوب شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان های شیرازه، علیرضا شادباش معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در آیین تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم آموزش و پرورش شهرستان پاسارگاد گفت: در دوران مسئولیت باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق  اهداف نظام تعلیم و تربیت دنبال و برای عاقبت بخیری و احقای حق دانش آموزان و فرهنگیان تلاش کنیم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اولین معلم هستی را خداوند متعال و دومین معلم را پیامبر اکرم(ص)، انبیا و اولیا الهی دانست و گفت: شان، مقام و جایگاه معلم جایگاه تذکر، آگاهی بخشی، ارشاد و توصیه است.

شادباش اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب و درراستای سند تحول بنیادین، تربیت نسلی تمام ساحتی، نسلی که هدف از زندگی را قرب الهی و رضای حق تعالی بداند ضروری و الزامی است.

وی افزود: اگر در نظام تعلیم و تربیت اولیا، معلمان، دستگاه تعلیم و تربیت، جامعه، روحانیت، دانشگاه به این نکته برسیم که هر فردی بداند که خلیفه خداست و به جهان بینی و ایدئولوژی که مد نظر مکتب اسلام است برسد خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس به طرح پیوند مسجد و مدرسه نیز اشاره کرد و گفت: مسجد و مدرسه محور اصلی محله است و باید فعالیت، شور و نشاط در این فضاها اتفاق بیافتد.

در پایان جلسه از زحمات سجاد مرادی مدیر سابق اداره آموزش و پرروش شهرستان پاسارگاد تقدیر و یدالله نوروزی به سمت مدیر جدید این اداره  منصوب شد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان